Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Revoltat de trecătorii care aruncă resturi pe stradă în timpul pandemiei de COVID-19, Ludovic Franceschet, un lucrător la salubritate din Paris, a apelat la TikTok pentru a-şi transmite mesajul: aruncaţi gunoiul la tomberon, relatează Reuters.

În mod neaşteptat, bărbatul de 45 de ani a devenit o celebritate a culturii tinerilor, prin videoclipuri filmate cu încetinitorul în care apare măturând grămezi de gunoi, dansând şi făcând apeluri pline de însufleţire în care îi îndeamnă pe concetăţeni să păstreze planeta curată.

 

@ludovicf_off

Pour soutenir ce beau métier , abonnez vous merci ##pourtoi ##EarthCleaners ##avantaprès ##éboueurs

♬ Wasted Love (feat. Lagique) - Ofenbach


Contul său de TikTok are 59.000 de urmăritori, 608.000 de ''like-uri'', iar unele dintre înregistrările pe care le-a publicat au fost vizionate de sute de mii de ori.

Joi, în timp ce Franceschet muncea în cartierul Les Halles, din centrul Parisului, cu mătura şi căruciorul de mână, un tânăr s-a întrerupt din servitul mesei şi l-a întrebat: ''Tu eşti tipul de pe TikTok?''

 


Foto: (c) Gonzalo Fuentes / REUTERS


Franceschet a povestit că încă de la vârsta de 7 ani aduna resturi de ţigări din grădina familiei şi pungile de hârtie aruncate de oameni pe stradă.

Anterior, acesta a lucrat ca îngrijitor al pacienţilor cu cancer şi adulţilor cu autism. Colectarea gunoiului este însă chemarea lui cea adevărată. ''Visul meu este unul simplu, să avem o planetă curată'', a declarat acesta pentru Reuters.

 


Foto: (c) Gonzalo Fuentes / REUTERS


Lucrează în ture de şapte ore şi, după ce plăteşte taxele, îi mai rămân 1.500 de euro pe lună, a spus el.

În pandemie, întrucât servitul mesei la restaurante şi cafenele este interzisă, multe persoane cumpără mâncare la pachet. Acest lucru a dus la o creştere a volumului de gunoi de pe străzi, iar Franceschet a avut mai mult de muncă.

 


Foto: (c) Gonzalo Fuentes / REUTERS


Şi-a făcut debutul în rândul vedetelor TikTok când şi-a dat seama că nu este suficient doar să strângă gunoiul, ci să şi educe tinerii în ceea ce priveşte datoria lor civică.

''Am făcut nişte videoclipuri'', a spus el. ''Au primit 100 de aprecieri, aşa că mi-am spus: 'Uau, să încercăm să facem mai mult'. După care mi-am dat seama că mesajul ajunge la tânăra generaţie'', a spus acesta.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.