Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Odată cu restricţiile împotriva răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa; prin urmare, filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături la supermarketul său în fiecare vineri între orele 18 şi 20, pentru a încerca astfel să-şi găsească perechea în vreme de pandemie.

''Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de +shopping pentru cei singuri+, dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema +inimioarelor+ să devină un element de atracţie'', explică managerul supermarketului, Christoph Kolb, la postul Bayerischer Rundfunk, potrivit cotidianului 'Main-Post', relatează joi agenţia EFE.

La intrarea în centrul comercial, clienţii care doresc să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare, şi se plimbă aşa printre rafturi în căutarea produselor pe care vor să le cumpere.

Când cineva se intersectează cu o altă persoană care poartă de asemenea acel semn şi îi place de ea, nu trebuie decât să noteze numărul său de identificare şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi ''M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main'' sau ''M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe''.

Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite, ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de persoana interesată.

Această iniţiativă nu este singura particularitate a respectivului supermarket, unde sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere în stilul 'pop art'. Printre ele se află şi piesa 'Banana Split' a artistului american Mel Ramos, care ilustrează o femeie dezbrăcată întinsă în poziţie rezemată într-un castron cu acest desert. Sfârcurile femeii au fost însă acoperite, în urma plângerilor unor clienţi.

Acest supermarket este un ''spaţiu de relaxare creativă'', după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial, ce numără 65 de angajaţi, majoritatea tineri.AGERPRES/(AS - autor: Sorin Popescu, editor: Sorin Calciu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.