COD PORTOCALIU: 28-05-2025 ora 10 Intre 28 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03 Fenomene vizate: se va semnala 28 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03Fenomene vizate COD GALBEN: 28-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate se va semnala 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Prinţul Harry al Marii Britanii a afirmat joi că reţelele de socializare alimentează o ''criză a urii'' şi a lansat un apel companiilor să-şi regândească rolurile atunci când îşi fac publicitate în social media, informează Reuters.

Într-un editorial publicat în revista de afaceri americană Fast Company intitulat ''Reţelele de socializare ne dezbină. Împreună, le putem reforma'', Harry a precizat că, împreună cu soţia sa, Meghan, şi-au petrecut ultimele săptămâni contactând lideri din domeniul afacerilor şi directori de marketing şi discutând această temă.

''O asemenea companie are şansa de a reconsidera rolul pe care îl are în finanţarea şi susţinerea platformelor online şi care au contribuit, alimentat şi creat condiţiile pentru o criză a urii, o criză de sănătate şi o criză a adevărului'', a scris Harry. El nu a precizat însă numele concret al niciunei companii.

Prinţul Harry, nepotul reginei Elisabeta a Marii Britanii, a făcut un apel la comunităţile online de a se defini mai degrabă cu compasiune, decât cu ură; prin adevăr, în loc de dezinformare; prin echitate şi toleranţă în loc de nedreptate şi discursuri alarmiste; printr-un discurs liber şi nu printr-un discurs folosit pe post de armă''.

Harry şi Meghan, care au deţinut anterior titlul de duce şi ducesă de Sussex, locuiesc acum în Los Angeles după ce au renunţat în martie la rolurile din familia regală pentru a-şi construi noi cariere. Cei doi s-au mutat din Marea Britanie după creşterea ostilităţii din media la adresa lor.

Într-un discurs susţinut luna trecută, Meghan a îndemnat adolescentele şi tinerele femei să contracareze comentariile online negative, uneori ''dureros de gălăgioase'', printr-o atitudine pozitivă.

În editorialul său, prinţul Harry a îndemnat companiile să-şi folosească bugetele de publicitate ''pentru a solicita schimbare acelor activităţi care oferă un loc şi un instrument sigur de propagare a urii şi a dezbinării''.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu; editor: Mihaela Nicolaescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.