COD GALBEN: 28-09-2020 ora 11 Intre 28 septembrie, ora 18:00 - 29 septembrie, ora 12:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată, ploi însemnate cantitativ COD GALBEN: 29-09-2020 ora 10 Intre 10:30 si 12:00 se va semnala averse care vor cumula local 25-30 l/mp in Județul Caraş-Severin, Județul Timiş; COD PORTOCALIU: 29-09-2020 Intre 09:30 si 11:00 se va semnala averse care vor depăși local 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, grindină, intensificări ale vântului in Județul Galaţi, Județul Vrancea, Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Top-modelul britanic Naomi Campbell, care militează de mulţi ani împotriva discriminării, a cerut luni industriei modei "să impună principiul includerii" în show-urile sale, într-o înregistrare video ce a fost difuzată în deschiderea ediţiei virtuale a Fashion Week de la Paris, informează AFP.

"A venit timpul să construim o industrie mai dreaptă", a declarat vedeta britanică, îmbrăcată cu un tricou pe care era imprimat sloganul "Phenomenally Black", cerând industriei modei să înveţe din experienţele mişcării antirasiste Black Lives Matter.

"Dezbaterea a fost lansată şi va dura atât timp cât va fi nevoie să dureze. De noi depinde să începem să impunem includerea multiplelor identităţi ce compun ţările noastre. Mai mult ca niciodată, este imperativ să le includem într-o manieră permanentă", a adăugat Naomi Campbell.

"Lupta pentru egalitate şi diversitate a fost o luptă lungă în societate şi în industria modei", a continuat vedeta britanică în acelaşi videoclip, realizat pentru Federaţia Haute Couture şi a Modei.

"A sosit timpul să cerem în mod colectiv industriei modei să abordeze chestiunea inegalităţilor", a mai spus celebrul top-model, citându-l pe fostul lider sud-african Nelson Mandela, cu care s-a întâlnit de mai multe ori.

"El spunea că o viziune fără acţiune este doar un vis, dar prin conjugarea viziunii cu acţiunea vom putea să schimbăm lumea", a adăugat ea.

Naomi Campbell, care a împlinit vârsta de 50 de ani pe 22 mai, nu a făcut niciodată un secret din discriminările la care a fost supusă pe parcursul carierei sale, în contextul în care ea a fost singurul top-model de culoare devenit celebru în anii 1990.

"Pot fi considerată un top-model, dar în niciun caz nu câştig la fel de mulţi bani ca celelalte colege", a dezvăluit ea în epocă. Naomi Campbell a trebuit să aştepte până în 1999 pentru a semna primul ei contract cu o companie de produse cosmetice.

Într-un interviu pentru The Guardian, devenit ulterior celebru, vedeta britanică a deplâns faptul că "blondele cu ochi albaştri sunt cele care vând cel mai bine".

La prezentările pariziene, creatorii de modă de culoare sunt în continuare puţin numeroşi.

Acest fapt nu l-a împiedicat însă pe americanul Virgil Abloh, directorul artistic al casei Louis Vuitton şi fondatorul brandului Off-White, să devină unul dintre cei mai în vogă designeri.

Francezul Oliver Rousteing a devenit primul director artistic de culoare al unei mari case pariziene, Balmain, în 2011, la vârsta de 25 de ani. De atunci, el a înscris chestiunea diversităţii în centrul strategiei de marcă a acestei case de modă.

Câţiva africani care deţin funcţiile de director artistic sunt pe cale să devină cunoscuţi pe plan mondial, precum camerunezul Imane Ayissi - fost manechin şi dansator -, a cărui colecţie haute couture va fi prezentată marţi la Paris.

Naomi Campbell a urcat pe podiumul de defilare în luna februarie la Paris pentru a promova colecţia tânărului nigerian Kenneth Ize, care a debutat în această industrie la vârsta de 29 de ani. Cu acea ocazie, creatorul nigerian a numit-o pe Naomi Campbell "zâna mea cea bună". AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.