COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 4 iunie, ora 12 – 4 iunie, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 4 iunie, ora 12 – 4 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 5 iunie, ora 12 – 5 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic COD PORTOCALIU: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:45 si 15:45 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 25...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelie, grindină. in Județul Prahova; COD GALBEN: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:45 si 15:45 se va semnala Vijelie, viteza vântului la rafală de 50…70 km/h, descărcări electrice, izolat grindină, averse. in Județul Argeş; COD GALBEN: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:45 si 15:45 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Gorj; COD GALBEN: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:35 si 15:45 se va semnala Grindină de mici și izolat medii dimensiuni, averse torențiale ce vor cumula 15-25 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului ce pot lua aspect de vijelie. in Județul Braşov; COD GALBEN: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:25 si 15:25 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Vâlcea; COD PORTOCALIU: 04-06-2025 ora 14 Intre 14:15 si 15:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 25...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, vijelie, grindină. in Județul Vrancea;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Frişca şi floricelele de porumb apar tot mai des pe listele de cumpărături în unele ţări europene, în timpul pandemiei de coronavirus, arată o analiză de piaţă pentru martie, preluată luni de dpa.

În Germania, Franţa, Italia, Spania şi Regatul Unit, cercetătorii de la institutul Nielsen au constatat preferinţe locale clare la cumpărături în funcţie de faza epidemiei, a declarat Jens Ohlig, director pentru Germania, Austria şi Elveţia.

Organizaţia de studiu al pieţei a înregistrat în martie un volum mai mare al achiziţiilor de şerveţele şi detergenţi în Germania, în timp ce în Franţa s-a cumpărat mai mult peşte şi pastă de roşii, iar în Spania au crescut vânzările de produse de îngrijire a pielii şi de popcorn; şi în Italia s-a cumpărat mai mult popcorn, iar vopseaua de păr a devenit de asemenea mai populară în rândul cumpărătorilor. În Regatul Unit s-a remarcat creşterea consumului de frişcă.

Articolele de bază din coşurile de cumpărături sunt însă similare în multe ţări, observă reprezentantul Nielsen. "Pentru consumatori, primul lucru urmărit de obicei este acoperirea nevoilor de bază", a arătat Ohlig.

Modelul este asemănător: la începutul epidemiei s-au cumpărat mai mute produse legate de sănătate, apoi tendinţa s-a orientat către măşti de protecţie şi dezinfectanţi. În faza a treia a crescut - "dramatic", apreciază Ohlig - acumularea de stocuri de alimente neperisabile. Pe măsură ce consumatorii se pregăteau pentru posibile interdicţii de circulaţie, s-au făcut mai multe cumpărături online.

Analiza Nielsen s-a bazat pe evaluarea vânzărilor mai multor produse în supermarketuri şi farmacii, comparativ cu perioada similară de anul trecut. AGERPRES/(AS - autor: Marius Hosu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Gabriela Badea)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.