COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 - 03 iulie se va semnala caniculă şi disconfort termic COD PORTOCALIU: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 iulie, ora 18:00 – 03 iulie, ora 06:00 se va semnala instabilitate atmosferică accentuată COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate se va semnala 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate COD GALBEN: 02-07-2020 ora 12 Intre 12:40 si 13:30 se va semnala frecvente descărcări electrice și averse ce vor cumula 20...25 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Arad, Județul Timiş; COD GALBEN: 02-07-2020 ora 12 Intre 12:15 si 13:00 se va semnala frecvente descărcări electrice și averse ce vor cumula 20...25 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Lanţul de fast-food Burger King a anunţat miercuri că va înceta să mai folosească conservanţi, coloranţi şi arome artificiale la clasicul său "whopper", prezentând un video de 45 de secunde care arată cum un hamburger este acoperit total de mucegai după 28 de zile, relatează EFE.

"Frumuseţea de a nu folosi conservanţi", spune reclama Burger King, după ce un strat gros de mucegai acoperă în întregime un "whopper" lăsat în aer liber.

 


Deşi această schimbare este operată în doar 400 dintre cele 7.346 localuri ale sale din SUA, compania a anunţat într-un comunicat că deja a început să introducă măsura în restaurantele europene din Franţa, Suedia şi Spania şi intenţionează să o pună în practică în toate localurile sale până la sfârşitul anului.

Potrivit companiei cu sediu la Miami, nici carnea şi nici ingredientele tradiţionale ale "whopper-ului", ceapă, salată, roşii, castraveciori şi maioneză nu vor avea conservaţi sau coloranţi artificiali.

Şi alte lanţuri de fast-food au luat în ultimele luni măsuri similare pentru a pune capăt aditivilor artificiali în produsele lor, precum McDonalds, care în 2018 a anunţat că va înceta să mai utilizeze acest tip de conservanţi în şapte dintre specialităţile sale.

Este vorba, potrivit experţilor, de o încercare a acestor companii de a introduce schimbări cerute de mult timp de consumatori şi de o tentativă de a se adapta pieţei.

Deja anul trecut Burger King a încercat să se apropie de consumatorii vegetarieni introducând în mediu "impossible whopper", un hamburger realizat pe bază de vegetale şi înlocuitori de carne, care imită inclusiv aspectul "sângeriu" al acestui produs realizat tradiţional din carne de vită.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Ady Ivaşcu)

 

Sursa foto: csiro.au

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.