COD GALBEN: 18-01-2020 ora 10 Intre 10:00 si 12:00 se va semnala local depuneri de polei din burniţă in Județul Gorj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 18-01-2020 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Arad, Județul Bihor; COD GALBEN: 18-01-2020 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala local ceaţă ce determină reducerea vizibilăţii sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Alba, Județul Alba, Județul Mureş, Județul Harghita, Județul Sibiu; COD GALBEN: 18-01-2020 Intre 06:30 si 11:00 se va semnala ceaţă care local determină scăderea vizibilităţii sub 200 m in Județul Cluj; COD GALBEN: 18-01-2020 Intre 06:15 si 11:00 se va semnala local - ceaţă care determină scăderea vizibilităţii sub 200 m in Județul Satu Mare;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Un pensionar japonez a fost reţinut după ce a sunat la serviciul clienţi al operatorului său de telefonie de circa 24.000 de ori în doi ani, pe motiv că respectiva companie nu şi-a respectat contractul, potrivit poliţiei şi mass-media locale, informează AFP.

Bărbatul, în vârstă de 71 de ani, a fost plasat în arest săptămâna trecută, după ce a efectuat peste 400 de apeluri într-o săptămână către serviciul clienţi al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marţi pentru AFP purtătorul de cuvânt al poliţiei din Tokyo.

Pensionarul "voia ca angajaţii KDDI să vină la el acasă şi să-şi ceară scuze pentru încălcarea contractului. El închidea adesea chiar după formarea numărului ", a precizat purtătorul de cuvânt.

Bărbatul a fost arestat pentru "obstrucţionarea" unei activităţi comerciale normale, potrivit acestui purtător de cuvânt.

Potrivit presei locale, hărţuirea telefonică a durat doi ani, timp în care bărbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice, pentru a-şi exprima nemulţumirea şi a-şi insulta interlocutorii de la celălalt capăt al liniei.

Serviciile clienţi la telefon sunt extrem de populare în Japonia. Multe dintre aceste numere sunt gratuite, iar timpul de aşteptare este în general scurt, ceea ce poate duce la abuzuri.AGERPRES/(AS - autor: Ana Bîgu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.