COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 00:00 si 03:00 se va semnala Local ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Bacău, Județul Galaţi, Județul Vrancea, Județul Vaslui; COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 00:00 si 03:00 se va semnala Local ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Bacău, Județul Neamţ, Județul Iaşi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

"Tenişii lui Iisus", creaţi de un studio de design din New York şi care conţin în interiorul tălpilor apă sfinţită din râul Iordan, au fost vânduţi la câteva minute după ce au fost lansaţi online cu preţul de 4.000 dolari, potrivit presei americane, citată vineri de EFE.

Studioul de design MSCHF, cu sediul în Brooklyn, a cumpărat o pereche de pantofi de sport - modelul Nike Air Max 97 - la preţul de piaţă de 160 de dolari şi le-a oferit apoi un nou design, adăugând un crucifix aurit şi injectând apă sfinţită în talpa pantofilor.

 



Noii "Tenişi ai lui Iisus", care au fost puşi în vânzare marţi la preţul de 1.425 de dolari, s-au vândut într-un singur minut, a dezvăluit directorului comercial al firmei, Daniel Greenberg, pentru postul de televiziune CBS.

Tenişii conţin în talpă apă sfinţită din râul Iordan, au fost sfinţiţi de un preot, iar designerii newyorkezi au brodat un crucifix auriu pe şireturile de la pantoful drept. Pe partea exterioară a pantofului sport a fost inscripţionat un verset din Biblie, Matei 14:25. Pe limba pantofului a fost pictată o picătură roşie, care simbolizează sângele lui Iisus.

 



Cumpărătorul, a cărui identitate nu a fost dezvăluită, a revândut apoi perechea cu 4.000 de dolari pe site-ul de comercializare StockX.

Potrivit MSCHF, care s-a delimitat de cea de-a doua tranzacţie, compania newyorkeză este o marcă nedefinită de abordările tradiţionale şi care îmbrăţişează spiritul contracultural, având ca scop să prezinte un nou produs în cea de-a doua şi în cea de-a patra zi de marţi din fiecare lună.

 

 

Printre proiectele sale anterioare se află "Times Newer Roman", un nou format de litere online, cu un design inspirat din clasicul Times New Roman, dar cu deosebirea că fiecare literă este cu 5-10 % mai mare, ceea ce le "permite elevilor să umple mai uşor o pagină din lucrările lor", potrivit MSCHF.

Totuşi, "Tenişii lui Iisus" sunt creaţia brandului MSCHF cu cel mai mare impact viral şi această pereche originală de pantofi sport a generat mii de comentarii online, atât pozitive, cât şi negative.

 


"Ne-am întrebat: 'Cum ar fi o colaborare cu încălţămintea lui Iisus?' Ar trebui, desigur, să permită mersul pe apă. Cum puteam face asta? Injectând apă în talpa unei perechi de Air Max 97 şi obţinând astfel o colaborare sfântă", a glumit Daniel Greenberg. AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Florin Bădescu, editor online: Adrian Dădârlat)

 

Sursa foto: jesus.shoes

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.