Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

''Muzeul selfie-urilor'' deschis recent la Budapesta, care permite vizitatorilor să se fotografieze în decoruri pline de culoare, alături de palmieri roz, prăjituri gigantice sau piscine pline cu perle, s-a dovedit un succes pentru ''generaţia Instagram'', dornică să de afişeze pe reţelele de socializare, potrivit AFP.

Cu peste 30.000 de vizitatori de la deschiderea sa în decembrie, muzeul, care se promovează ca fiind singurul de acest tip din Europa, a ajuns deja una dintre destinaţiile cele mai populare din capitala Ungariei.

 



Inspirat din succesul unor muzee similare din Statele Unite, fondatorii spun că au ca public ţintă tinerele generaţii aflate în căutarea unor decoruri originale pentru fotografiile de profil sau pentru activităţile de pe reţelele de socializare.

"Ne jucăm cu formele, culorile şi încercăm redefinim limitele pentru ca vizitatorii să poată da frâu liber creativităţii", a explicat Lilla Gangel, care a proiectat muzeul alături de partenerul ei, Balazs Koltai.

 



În prima dintre cele 11 săli, zugrăvită în întregime în roz, vizitatorii sunt întâmpinaţi de palmieri giganţi şi invitaţi să se aşeze pe o banană galbenă. Vizitatorii descoperă apoi un unicorn din plastic, perdele cu imprimeu sub formă de banane în culori fluorescente şi o piscină cu perle multicolore în care se pot scufunda.

"În mediul online, există din ce în ce mai multe platforme pentru distribuirea fotografiilor. Este lumea în care trăim, fie că ne place sau nu", observă Gangel, în vârstă de 33 de ani.

 



Iar muzeul se promovează exact prin intermediul reţelelor Instagram şi Snapchat.

Cea mai mare parte dintre vizitatori au mai puţin de 30 de ani, menţionează fondatoarea, în timp ce doi adolescenţi însoţiţi de tatăl lor, un israelian aflat în vizită la Budapesta, trec pragul muzeului.

 



''Sunt adolescenţi obişnuiţi, iubesc Instagramul şi fotografiile'', subliniază acesta din urmă.

Recent, muzeul a fost vizitat de un cuplu de pensionari aflaţi în căutarea unor cadre inedite pentru calendarul lor anual, a mai povestit Gangel.

 



O altă vizitatoare, Panka Major, o studentă din Ungaria în vârstă de 18 ani, constată că ''toată lumea îşi consultă telefonul la fiecare minut'', exprimându-şi în acelaşi timp regretul că ''nu trăim mai mult în prezent şi că, în schimb, folosim telefonul pentru a-l imortaliza''.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor online: Adrian Dădârlat)

 

Sursa foto: Museum of Sweets & Selfies / Facebook

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.