COD PORTOCALIU: 27-05-2025 ora 10 Intre 27 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03 Fenomene vizate: se va semnala ploi însemnate cantitativ COD GALBEN: 27-05-2025 ora 10 Intre 27 mai, ora 10 – 28 mai, ora 03 se va semnala intensificări ale vântului 

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Compania aeriană olandeză KLM a fost criticată pentru că a solicitat mamelor care alăptează să se acopere pentru a nu ofensa alţi pasageri, informează Press Association.

După ce o utilizatoare de Twitter, Heather Yemm, a chestionat KLM despre politica sa privind alăptarea, compania a răspuns că deşi practica este "permisă", mamele ar putea fi rugate să se acopere "dacă alţi pasageri ar fi ofensaţi de acest lucru".

"În calitatea de companie aeriană internaţională, transportăm pasageri din medii diferite. Nu toţi pasagerii se simt confortabil să vadă femei alăptând în vecinătatea lor şi, uneori, aceşti pasageri se plâng la personalul de zbor".

Pe Twitter, utilizatorii au criticat rapid abordarea companiei aeriene.

"Sunt vegetarian şi susţinător al drepturilor animalelor. Cred că gândul / vederea altor oameni care-şi îndeasă carnea unui animal mort în gură este incredibil de ofensivă. Îmi confirmaţi, vă rog, că veţi cere pasagerilor să-şi acopere capul şi mâncarea în timp ce mănâncă?", a scris unul dintre aceştia, în timp ce alţii au declarat că nu vor mai zbura din nou cu KLM sau vor ignora în mod deliberat această politică.

Disputa vine după o postare pe Facebook a unei mame care a povestit că i s-a spus să se acopere în timp ce alăpta pe un zbor KLM de la San Francisco la Amsterdam.

Shelby Angel din Sacramento, California, susţine că i-a fost spus de către un membru al personalului de zbor: "Dacă doriţi să continuaţi să alăptaţi, va trebui să vă acoperiţi".

"I-am spus că nu, că fiicei mele nu-i place să fie acoperită. Asta ar fi supărat-o aproape la fel de mult ca să nu o alăptez. Apoi m-a avertizat că, dacă se va plânge cineva, va fi treaba mea să mă descurc".

În replică, KLM a precizat că a înţeles dezamăgirea pasagerei şi că va transmite mesajul său colegilor.

În urma disputei şi alte companii au simţit nevoia să îi precizeze politicile cu privire la alăptare.

Dacă EasyJet a indicat că "susţinem mamele care alăptează şi puteţi să vă hrăniţi copilul la bord oricând", British Airways a explicat că nu are o politică oficială cu privire la acest subiect. AGERPRES/(AS - autor: Ana Bîgu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Gabriela Badea) 

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.