Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Cu aproape 50.000 de abonaţi pe Twitter şi peste 122.000 pe Instagram, Choupette, pisica birmaneză a designerului Karl Lagerfeld, este aproape la fel de celebră ca şi ilustrul său stăpân, care îi dedicase un adevărat cult, potrivit AFP.

Personaj de carte, ambasador în cadrul unor campanii de publicitate, ''redactor-şef'' pentru o zi la o revistă sau emblema unei colecţii de accesorii feline, pisica ultra-răsfăţată a creatorului a apărut în viaţa acestuia în anul 2011.

"Choupette este centrul universului meu. Este un fel de Greta Garbo. Are ceva inconfundabil în stilul său de mers. Este o sursă de inspiraţie prin eleganţa şi atitudinea sa", spunea creatorul.

"Pisica era a unui prieten care a rugat-o pe menajera mea să se ocupe de aceasta timp de două săptămâni cât el este plecat. La întoarcere, nu a venit să o ia înapoi pe Choupette. A avut o altă pisică, care a devenit obeză, iar Choupette a devenit cea mai celebră pisică din lume, dar şi cea mai bogată", a povestit Karl Lagerfeld pentru Vanity Fair.

În cadrul emisiunii ''Le Divan''', realizată de Marc-Olivier Fogiel, Karl Lagerfeld şi-a asumat această relaţie foarte specială: "îmi vine să râd de mine, dar, până la urmă, nu încurcă pe nimeni şi nu deranjează pe nimeni!"

"Choupette este bogată. Are mica sa avere. Dacă păţesc ceva, persoana care se va ocupa de ea nu va avea probleme financiare", a precizat acesta.

Designerul a explicat de mai multe ori că nu s-a atins de sumele (peste trei milioane de euro, potrivit unor surse) pe care Choupette le-a câştigat din reclame.

Karl Lagerfled, care era impresarul pisicii sale, refuza participarea la reclame pentru produse alimentare.

"Este prea sofisticată pentru acest lucru! Are ceva unic. Este precum o fiinţă omenească, dar are o calitate: liniştea", a adăugat designerul.

Karl Lagerfled îi asigura lui Choupette două însoţitoare şi o gardă de corp. Felina lua masa alături de stăpânul său, din farfurii de argint, prefera muzica sud-americană în detrimentul celei de operă şi nu-i plăceau vocile piţigăiate, potrivit cărţii ''Choupette, la vie enchantée d'un chat fashion'', apărută la Flammarion, în 2014.

În iunie 2015, Brigitte Bardot i-a adresat lui Choupette o scrisoare în care o îndemna să ''toarcă la urechea'' stăpânului său pentru a-l convinge să ''nu mai folosească blănuri în colecţiile sale''.

Neobosita activistă pentru drepturile animalelor îi mai scrisese un mesaj lui Choupette ca răspuns la o donaţie făcută de designer către Fundaţia Brigitte Bardot, când actriţa a împlinit 80 de ani.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Ady Ivaşcu)

 

Sursa foto: www.realstylenetwork.com

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.