COD GALBEN: 23-05-2025 ora 10 Intre 23 mai, ora 10 – 24 mai, ora 06 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD PORTOCALIU: 23-05-2025 ora 17 Intre 17:00 si 18:30 se va semnala vijelie, grindină de dimensiuni medii, frecvente descărcări electrice, averse torențiale care vor acumula 35...50 l/mp, intensificări ale vântului in Județul Caraş-Severin, Județul Timiş;
Platforma de streaming video YouTube, foarte populară în rândul adolescenţilor, a decis marţi să-şi actualizeze regulamentul de utilizare pentru a combate mai eficient materialele care conţin provocări periculoase, cum ar fi înghiţirea unei capsule de detergent sau conducerea unui vehicul legat la ochi, potrivit AFP.
Deşi site-ul deţinut de Google interzicea deja ''materialele care incită la violenţă şi la activităţi periculoase'', în care se încadrează şi astfel de farse sau de ''provocări'', YouTube a decis ca, de acum înainte, să dedice o secţiune specială din regulament acestei categorii de materiale, devenite foarte populare în ultimii ani pe YouTube sau Facebook.
''Provocarea focului'' (o persoană se stropeşte cu un lichid inflamabil după care îşi dă foc) sau ''Tide pod challenge'' (înghiţirea de capsule de detergent), date spre exemplu marţi de YouTube, au îndemnat numeroşi tineri din lume să dea curs unor astfel de invitaţii periculoase, cu riscul de a se răni sau de a suporta consecinţe chiar mai grave.
Filmul ''Bird Box'', lansat în urmă cu câteva săptămâni pe Netflix, a inspirat recent provocări care presupun desfăşurarea unor activităţi cu ochii acoperiţi, asemenea personajelor din film.
"YouTube găzduieşte multe clipuri virale cu provocări sau farse, dar trebuie să ne asigurăm că ceea ce este amuzant nu devine periculos", au scris reprezentanţii platformei marţi pe forumul oficial ''YouTube Help'', destinat celor care încarcă materiale pe site.
Platforma şi-a actualizat regulamentul ''pentru a fi clar faptul că interzicem provocările cu un risc de pericol grav sau de moarte şi farsele care îi fac pe cei care le cad victime să creadă că sunt într-un grav pericol sau care le provoacă copiilor un stres emoţional violent'', putând fi astfel ''traumatizaţi pe viaţă'', se mai spune în documentul YouTube, care le acordă un interval de două luni creatorilor de conţinut pentru a se conforma cerinţelor.
Similar altor reţele de socializare şi platforme internet, YouTube încearcă să demonstreze că luptă cât mai bine cu materialele având un conţinut problematic.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Anda Badea)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | may 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |