COD GALBEN: 26-02-2021 Intre 09:00 si 12:00 se va semnala local ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m, ce va favoriza în funcție și de condițiile locale, formarea ghețușului in Județul Cluj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Facebook va colabora cu MTV pentru a relansa un program-far al acestui post de televiziune american, reality-show-ul "The Real World", şi va difuza următoarele trei sezoane ale acestei producţii pe Watch, noua platformă video a celebrei reţele de socializare, au anunţat reprezentanţii celor două companii, miercuri, la MipCom 2018 (Marche International des Programmes de Communication), eveniment organizat în fiecare an în luna octombrie la Cannes, informează AFP.

Emisiunea "The Real World", lansată la începutul anilor 1990 şi difuzat până în 2016, a fost primul program TV care a urmărit 24 de ore din 24 vieţile unor persoane (necunoscute publicului larg) închise într-o casă, prefigurând concepte TV devenite ulterior celebre, precum "Big Brother" şi "Loft Story".

"În 1992, a fost lansat show-ul 'The Real World', care era ceva complet nou pentru televiziune şi a deschis o tendinţă", a declarat preşedintele MTV, Chris McCarthy. "Facebook Watch a schimbat modul de a viziona programe de televiziune, deci ne-am întors spre ei (creatorii de conţinuturi de la MTV, n.r.) pentru a relansa show-ul şi am creat ceva nou: tele-realitatea partajată", a adăugat el.

Emisiunea originală se desfăşura în fiecare an într-un nou oraş, iar participanţii (între şapte şi opt) primeau o misiune care genera apoi discuţii, fără ca ei să se elimine unii pe ceilalţi, aşa cum se întâmplă în prezent în numeroase programe de tip reality-show.

Pe Facebook Watch, emisiunea va avea trei sezoane simultane: în Statele Unite, în Mexic şi în Thailanda, unde vor fi abordate subiecte "potrivite fiecărei culturi" şi unde publicul va fi invitat să schimbe păreri în direct cu participanţii la aceste programe, prin intermediul unor mesaje publicate pe Facebook.

Lansat în urmă cu un an în Statele Unite, serviciul video Watch este astăzi accesibil în toate teritoriile în care reţeaua Facebook este prezentă, iar compania americană şi-a sporit în ultima perioadă anunţurile legate de această platformă pentru a-i alimenta conţinuturile. Astfel, Facebook va lansa jocul Confetti, "care permite utilizatorilor să răspundă unor întrebări alături de prietenii lor pentru a câştiga bani", în afara Statelor Unite, şi va difuza o mare competiţie canină, "The World's most amazing dog", sub forma unei audiţii virtuale la care va putea să participe toţi utilizatorii din lume. Ei vor putea să publice pe acest serviciu înregistrări video cu câinii lor şi, apoi, să voteze pentru a alege cel mai interesant clip.

"Există multă concurenţă în sectorul nostru de activitate şi singura noastră diferenţă este aceea că propunem experienţe partajate, oferind utilizatorilor un mijloc de a interacţiona în timpul şi după difuzarea fiecărui episod şi de a discuta cu creatorii", a explicat Paresh Rajwat, coordonator al diviziei de produse video din cadrul companiei Facebook. Acest concept reaminteşte de cel utilizat de platforma de microblogging Twitter, principalul concurent al reţelei de socializare Facebook. AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.