COD GALBEN: 26-01-2022 Intre 08:00 si 10:00 se va semnala burniţă care local depune polei in Județul Maramureş, Județul Cluj, Județul Satu Mare; COD GALBEN: 26-01-2022 Intre 07:20 si 10:00 se va semnala burniţă care local depune polei in Județul Sălaj; COD GALBEN: 26-01-2022 Intre 07:00 si 12:00 se va semnala local, intensificări ale vântului cu rafale de peste 70-80 km/h, spulberând zăpada sau viscolind ninsoarea in Județul Gorj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Jay-Z şi Beyoncé şi-au lansat luni, în cele din urmă, albumul lor comun pe toate platformele de streaming, inclusiv pe gigantul Spotify, punând astfel capăt exclusivităţii oferite serviciului muzical online Tidal, deţinut parţial de Jay-Z, informează AFP.

Cel mai faimos cuplu din lumea muzicii a lansat sâmbătă, spre surpriza generală, albumul "Everything is Love", pentru a-şi celebra relaţia, care a inspirat o mare parte din melodiile lor în ultimii ani.

Diva pop şi rapperul au anunţat lansarea albumului "Everything is Love" la sfârşitul concertului lor din capitala britanică, susţinut în cadrul unui turneu internaţional care a început la 6 iunie în Regatul Unit. Albumul cu nouă piese include duete - sub numele "Carters" - ale celor doi artişti (soţ şi soţie) şi era iniţial disponibil exclusiv pe Tidal.

Din momentul în care Jay-Z a lansat Tidal în 2015, cei doi artişti s-au luptat să câştige noi abonaţi pentru serviciul lor de streaming. Din acest motiv, "Lemonade", albumul lui Beyoncé lansat în 2016 şi "4:44" (Jay-Z, 2017) nu figurează în catalogul gigantului acestui sector, Spotify, chiar dacă sunt disponibile în versiune fizică sau pot fi descărcate de pe iTunes.

În acest context, prezenţa albumului "Everything is Love" pe toate celelalte platforme de streaming reprezintă o recunoaştere a eşecului platformei Tidal, care este încă departe de a concura cu Spotify.

Cei doi artişti nu au comentat încă această decizie.

Peste jumătate din veniturile sectorului muzical provin în prezent din streaming.

Spotify a anunţat luna trecută că are 75 de milioane de abonaţi care plătesc pentru serviciile sale, în plus faţă de cei 99 de milioane de utilizatori lunari ai versiunii plătite. Prin comparaţie, Apple, principalul său concurent, are doar 38 de milioane de abonaţi, iar în 2016 Tidal raportase trei milioane de abonaţi. AGERPRES/(AS - autor: Ana Bîgu, editor: Simona Tatu, editor online: Gabriela Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.