COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 09:25 si 11:00 se va semnala local depuneri de polei din burniţă in Județul Maramureş, Județul Sălaj, Județul Cluj, Județul Bistriţa-Năsăud; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Galaţi, Județul Vrancea; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 08:00 si 10:00 se va semnala ceață care va determina scăderea vizibilității, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 08:00 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Teleorman, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 08:00 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Mun. Bucureşti; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 07:30 si 10:00 se va semnala Ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 28-11-2020 Intre 06:45 si 10:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

David Baser, directorul de Gestionare a Produsului la Facebook, a recunoscut marţi că această companie foloseşte diferite instrumente de marketing pentru a strânge date chiar şi de la persoane care nu folosesc această reţea de socializare, asigurând că este vorba de o practică obişnuită în acest sector, relatează EFE.

David Baser a venit astfel în întâmpinarea celor aproape 40 de întrebări la care compania şi preşedintele său, Mark Zuckerberg, nu a putut răspunde în cadrul interpelării sale de Congresul SUA.

"Atunci când se vizitează un site sau o aplicaţie care utilizează serviciile noastre, noi primim informaţii, chiar şi de la cei care nu sunt conectaţi sau nu au un cont de Facebook", a subliniat responsabilul într-un mesaj publicat pe site-ul companiei.

Această strângere de date are loc când internautul apasă butonul "Like" sau "Share" pe reţea sau când îşi foloseşte contul pe o reţea de socializare, pentru a se face remarcat pe un portal sau pe o aplicaţie.

"Twitter, Pinterest şi Linkedin au la rândul lor astfel de butoane de like şi share pentru a-i ajuta pe utilizatori să dezvăluie lucruri (...) De fapt, majoritatea site-urilor şi aplicaţiilor trimit asftel de informaţii companiilor cu fiecare apăsare de buton", a spus David Baser.

Potrivit lui, astfel de informaţii permit Facebook să-şi îmbunătăţească "conţinutul şi publicitatea" şi cuprind date despre adresa IP locală, navigatorul folosit sau tipul sistemului de operare utilizat, pentru că "nu toate sistemele şi aparatele operează cu aceleaşi caracteristici".

Aceste clarificări intervin după ce săptămâna trecută Zuckerberg a compărut în faţa Congresului SUA pentru a da lămuriri despre scandalul generat de Cambridge Analytica.

Potrivit companiei de analiză a datelor, care a colaborat cu echipa lui Donald Trump în timpul campaniei pentru alegerile prezidenţiale din 2016, aceste informaţii au fost utilizate pentru a dezvolta un program informatic, menit să prezică deciziile votanţilor şi a putea astfel să le influenţeze.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Codruţ Bălu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.