COD GALBEN: 22-05-2025 ora 10 Intre 22 mai, ora 12 – 22 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

David Baser, directorul de Gestionare a Produsului la Facebook, a recunoscut marţi că această companie foloseşte diferite instrumente de marketing pentru a strânge date chiar şi de la persoane care nu folosesc această reţea de socializare, asigurând că este vorba de o practică obişnuită în acest sector, relatează EFE.

David Baser a venit astfel în întâmpinarea celor aproape 40 de întrebări la care compania şi preşedintele său, Mark Zuckerberg, nu a putut răspunde în cadrul interpelării sale de Congresul SUA.

"Atunci când se vizitează un site sau o aplicaţie care utilizează serviciile noastre, noi primim informaţii, chiar şi de la cei care nu sunt conectaţi sau nu au un cont de Facebook", a subliniat responsabilul într-un mesaj publicat pe site-ul companiei.

Această strângere de date are loc când internautul apasă butonul "Like" sau "Share" pe reţea sau când îşi foloseşte contul pe o reţea de socializare, pentru a se face remarcat pe un portal sau pe o aplicaţie.

"Twitter, Pinterest şi Linkedin au la rândul lor astfel de butoane de like şi share pentru a-i ajuta pe utilizatori să dezvăluie lucruri (...) De fapt, majoritatea site-urilor şi aplicaţiilor trimit asftel de informaţii companiilor cu fiecare apăsare de buton", a spus David Baser.

Potrivit lui, astfel de informaţii permit Facebook să-şi îmbunătăţească "conţinutul şi publicitatea" şi cuprind date despre adresa IP locală, navigatorul folosit sau tipul sistemului de operare utilizat, pentru că "nu toate sistemele şi aparatele operează cu aceleaşi caracteristici".

Aceste clarificări intervin după ce săptămâna trecută Zuckerberg a compărut în faţa Congresului SUA pentru a da lămuriri despre scandalul generat de Cambridge Analytica.

Potrivit companiei de analiză a datelor, care a colaborat cu echipa lui Donald Trump în timpul campaniei pentru alegerile prezidenţiale din 2016, aceste informaţii au fost utilizate pentru a dezvolta un program informatic, menit să prezică deciziile votanţilor şi a putea astfel să le influenţeze.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Codruţ Bălu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.