COD GALBEN: 22-06-2021 ora 10 Intre instabilitate atmosferică temporar accentuată Interval de valabilitate se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată Interval de valabilitate COD PORTOCALIU: 22-06-2021 ora 10 Intre 23 iunie se va semnala val de căldură și disconfort termic accentuat COD GALBEN: 23-06-2021 Intre 07:10 si 09:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Twitter Inc a anunţat luni că va începe să publice avertismente vizuale în faţa fotografiilor care prezintă svastici naziste şi alte obiecte considerate simboluri ale urii. De asemenea, Twitter va interzice folosirea acestor imagini în fotografiile de profil ale utilizatorilor săi, au anunţat reprezentanţii acestei reţele de socializare, citaţi de Reuters.

Decizia reprezintă una dintre măsurile pe care compania Twitter le va lua pentru a limita acţiunile întreprinse de simpatizanţii doctrinei ce promovează supremaţia albă şi de alte grupări care susţin violenţa şi ura, care au devenit indezirabile pe această platformă de microblogging, ce avea în trecut o viziune absolutistă în privinţa libertăţii de exprimare.

Twitter a anunţat public că va închide conturile asociate unor organizaţii nonguvernamentale care promovează violenţa faţă de civili şi că va interzice pseudonimele ce reprezintă ameninţări violente sau insulte rasiale.

De asemenea, compania va elimina de pe reţea acele mesaje (tweet-uri) care celebrează violenţa şi glorifică persoanele care comit acte de violenţă.

Twitter, o companie înfiinţată în oraşul San Francisco în 2006, s-a autocaracterizat iniţial prin sintagma "aripa liberă a partidului libertăţii de exprimare" şi a încercat să se ţină departe de disputele dintre utilizatorii ei. Însă acest lucru s-a schimbat, întrucât hărţuirile persistente i-au alungat de pe Twitter pe unele dintre femei şi pe unii reprezentanţi ai minorităţilor, limitându-le capacitatea de a putea să se exprime.

Creşterea simpatizanţilor doctrinei care promovează supremaţia albă în Statele Unite a contribuit, de asemenea, la modificarea standardelor în industria reţelelor de socializare. În august, aceste companii au început să blocheze conturile acestor utilizatori, după ce sute de susţinători ai supremaţiei albe s-au reunit în Charlottesville, Virginia, iar unul dintre ei a fost acuzat cu uciderea unei femei în vârstă de 32 de ani, pe care a lovit-o cu un automobil.

În octombrie, Twitter a anunţat că îşi va înăspri regulamentul în privinţa hărţuirii sexuale, intimidării şi a altor tipuri de comportamente online reprobabile.

Tweet-urile pot în continuare să conţină imagini care promovează ura, însă utilizatorii trebuie să facă clic peste un avertisment vizual pentru a putea să le vizualizeze, au precizat reprezentanţii companiei. Imagini care promovează ura vor fi interzise în fotografiile de profil ale utilizatorilor şi complet restricţionate în alte ţări ale căror legi naţionale impun acest lucru, aşa cum este cazul în Germania.

Svastica nazistă este singurul exemplu specific oferit de Twitter asociat imaginilor care promovează ura, însă compania americană a precizat că va încerca să publice avertismente vizuale pentru toate simbolurile istorice asociate cu grupările care promovează ura sau care descriu oameni sub nivelul demnităţii umane.

Twitter a precizat că a luat decizia de a nu include steagul trupelor confederate americane în categoria imaginilor care incită la ură, invocând locul ocupat de acest drapel în istoria Statelor Unite.AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Ana Bîgu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.