CFR Călători va suplimenta trenurile de lung parcus cu vagoane de dormit şi cuşetă, pentru a veni în sprijinul călătorilor care se deplasează spre casă în perioada Sărbătorilor Pascale, informează operatorul feroviar într-un comunicat de presă transmis, sâmbătă, AGERPRES.
Numărul acestor vagoane speciale va fi mai mare, pentru a putea asigura distanţa între călători şi confortul acestora pe distanţe lungi. Astfel, pentru vagoanele de dormit se va putea cumpăra un loc single în cabina dublă. Pasagerul va călători în regim single şi va achita preţul unui singur loc. La cuşetă se vor vinde doar jumătate din locuri. În vagoanele clasă se menţine regula "un loc liber, un loc ocupat". Măsura este luată pentru a preveni răspândirea infecţiei cu COVID 19 şi pentru a asigura un transport în condiţii de siguranţă pentru pasagerii noştri şi personalul propriu, precizează compania feroviară.
Sunt vizate următoarele trenuri: IR 1641 (Bucureşti Nord - Baia Mare), IR 1648 (Bucureşti Nord - Bistriţa Nord, ramura la trenul IR 1641), IR 1639 (Bucureşti Nord - Cluj Napoca, ramura la trenul IR 1641), IR 1642 (Baia Mare - Bucureşti Nord), IR 12391 (Bistriţa Nord - Bucureşti Nord, ramura la trenul IR 1642), IR 1638 (Cluj Napoca - Bucureşti Nord, ramura la trenul IR 1642), IR 1695 (Bucureşti Nord - Timişoara Nord), IR 1696 (Timişoara Nord - Bucureşti Nord), IR 1741 (Bucureşti Nord - Satu Mare), IR 1742 (Satu Mare - Bucureşti Nord) , IR 472 (Bucureşti Nord - Arad ) şi IR 1822 (Arad - Bucureşti Nord).
De exemplu, informează CFR, cumpărând un loc într-o cabină de două locuri (două paturi) de la vagonul de dormit, pasagerii vor călători în regim single (singur în cabină). În ceea ce priveşte locurile la vagoanele cuşetă, într-o cabină de şase locuri vor călători trei pasageri, iar într-o cabină prevăzută cu patru locuri vor călători doi pasageri. Practic, pasagerii vor beneficia de mai mult spaţiu şi siguranţă, neplătind în plus.
De asemenea, în zilele cu vârf de trafic din perioada sărbătorilor Pascale, trenurile care circulă pe rutele cele mai solicitate au numărul de locuri suplimentat, pentru a respecta regula "un loc liber, un loc ocupat".
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. AGERPRES/(AS - editor: Mihaela Dicu, editor online: Irina Giurgiu)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | may 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |