Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Unul dintre principalele motive pentru care oamenii aleg maşina pentru deplasările zilnice în locul bicicletei sau al mersului pe jos este estimarea greşită a timpului necesar pentru acest lucru, este concluzia unui studiu efectuat la o universitate din Statele Unite, citat joi de UPI.

O echipă de cercetători de la Pennsylvania State University a realizat un studiu pe 252 de studenţi şi 253 membri ai personalului facultăţii şi a descoperit că majoritatea supraestimau timpul necesar pentru a ajunge pe jos sau cu bicicleta într-o zonă aflată în localitatea lor.

În proporţie de 91%, angajaţii au estimat greşit timpul de deplasare pe jos, iar 93% au calculat greşit perioada în care ar fi ajuns la destinaţie cu bicicleta. În rândul studenţilor, procentele au fost de 55% şi respectiv 43%.

Concluziile oferă noi date cu privire la motivul pentru care oamenii sunt mai înclinaţi să utilizeze autovehiculul în locul bicicletei sau al mersului pe jos, a declarat autoarea studiului, Melissa Bopp, profesor asociat de kinetoterapie la Pennsylvania State University.

"În general, oamenii nu sunt foarte pricepuţi la estimarea duratei necesare pentru a ajunge undeva", a notat ea într-un comunicat.

"Acest lucru reprezintă o problemă atunci când încerci să convingi pe cineva să meargă pe jos sau cu bicicleta. Mersul pe jos sau cu bicicleta prezintă numeroase beneficii, însă nu multă lume face asta. Ei se gândesc probabil că nu pot reuşi pentru că (destinaţia) e prea departe, sau că le va lua mult timp, când de fapt se dovedeşte că nu aşa", a adăugat Bopp.

Concluziile cercetării au fost publicate în jurnalul Transportmetrica A: Transport Science.AGERPRES/(AS - autor: Dana Purgaru, editor online: Irina Giurgiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.