COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 10 Intre 07 iulie, ora 14:00 – 07 iulie, ora 22:00Fenomene vizate se va semnala 07 iulie, ora 14:00 – 07 iulie, ora 22:00Fenomene vizate COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:40 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină in Județul Bacău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:30 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină. in Județul Alba; COD ROSU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:15 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza 30...40 l/mp, în zonă în ultima oră s-au acumulat în jur de 60 l/mp, grindină de dimensiuni medii, vijelie in Județul Buzău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:10 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină. in Județul Covasna; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:00 si 13:30 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Braşov, Județul Braşov; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza local 35...45 l/mp, vijelie, grindină in Județul Buzău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Vrancea; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza local 35...45 l/mp, vijelie, grindină in Județul Buzău;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Platforma video YouTube, filială a Google, va înăspri regulile de acces şi controalele asupra canalelor sale pentru a-i linişti pe clienţii săi publicitari după o serie de derapaje constatate în conţinutul lor online, relatează AFP.

"Nu se poate nega că 2017 a fost un an dificil cu mai multe probleme care ne-au afectat comunitatea şi partenerii noştri publicitari", a declarat Paul Muret, vicepreşedinte al YouTube, într-un mesaj postat marţi pe platforma pentru care publicitatea online reprezintă cea mai mare parte din venituri.

"Provocările pe care le-am dezvăluit în 2017 ne-au ajutat să întreprindem schimbări dificile în 2018", a adăugat el.

De acum înainte, canalele vor trebui să aibă cel puţin 1.000 de abonaţi şi 4.000 de ore de timp de vizionare în anul precedent pentru a fi admisibile pe platformă, potrivit lui Paul Muret. Anterior, un canal avea nevoie de un număr minim de 10.000 de vizualizări.

"Vrem să luăm în considerare dimensiunea canalului, implicare audienţei şi atitudinea fondatorului pentru a decide dacă va fi admis sau nu", a adăugat Muret.

În plus, YouTube va supraveghea îndeaproape spam-urile sau orice alt semnal abuziv pentru a se asigura că conţinutul rămâne în acord cu carta Google. De asemenea, platforma le va asigura partenerilor săi publicitari ameliorări ale modalităţilor de control al clipurilor video din portofoliul Google Preferred, care le permite companiilor să identifice canalele cele mai populare.

Aceste schimbări ar urma să aibă impact asupra unui "număr semnificativ" de canale, potrivit platformei care a trebuit să o sancţioneze săptămâna trecută pe una dintre vedetele sale, americanul Logan Paul, după publicarea la începutul lunii a unui videoclip turnat în Japonia care includea imagini cu un bărbat care s-a sinucis prin spânzurare.

Tânărul de 22 de ani, care potrivit mai multor estimări ar fi câştigat peste zece milioane de dolari în 2017, a fost exclus din două proiecte şi din portofoliul Google Preferred.

În noiembrie anul trecut, YouTube a şters mii de videoclipuri cu copii care erau însoţite de comentarii foarte deplasate, chiar suspectate că ar aparţine unor pedofili, după un articol din cotidianul The Times care relata că reclamele la mărci mari precum Adidas, Amazon sau Mars apar alături de aceste conţinuturi cu copii.

Potrivit altor media, mai multe companii au decis să nu mai plaseze reclame pe YouTube din acest motiv. Grupul informatic american HP a confirmat pentru AFP că a cerut Google "să suspende imediat orice publicitate pe YouTube".AGERPRES/(AS - autor: Florin Ştefan, editor: Codruţ Bălu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.