COD GALBEN: 08-02-2025 Intre 06:00 si 12:00 se va semnala Intensificări temporare ale vântului cu viteze la rafală de 50...70 km/h. in Zona de litoral a județului Constanta , respectiv zona localităților, Județul Tulcea , Zona de litoral a județului Tulcea , respectiv zona localităților; COD GALBEN: 08-02-2025 Intre 06:00 si 12:00 se va semnala Intensificări temporare ale vântului cu viteze la rafală de 50...70 km/h. in Județul Caraş-Severin;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 16 mai /Agerpres/ - Federaţia Română de Fotbal a lansat luni un nou brand al Cupei României şi a anunţat doi noi parteneri ai competiţiei, în cadrul unei conferinţe de presă care a avut loc la Arena Naţională din Bucureşti.

Noul brand are sloganul ''Inima fotbalului - Cupa României'', precum şi un logo nou pe tricourile şi medaliile prezentate luni jurnaliştilor.

Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunţat oficializarea unor noi parteneriate pentru Cupa României cu companiile UPC România şi Kaufland.

''La finala cu numărul 78 a competiţiei, lansăm un nou brand pentru Cupa României. Această competiţie înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comunicare şi apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală, precum şi o reconfigurare a Cupei României. Cupa României este dedicată inimilor oamenilor. Vrem să mulţumim partenerilor pentru acest proiect care va creşte mult în perioada următoare'', a spus în deschidere Răzvan Burleanu.

Bogdan Bucurei, director de marketing la UPC, a spus la rândul său: ''Este o mândrie pentru noi să fim susţinători oficial ai Cupei Românei. Vrem să participăm la succesul competiţiei, vrem un divertisment de calitate. Dorim să facem din fotbal un spectacol inclusiv pentru familiile cu copii. Este important să încurajăm tinerii din toată ţara să facă sport. Vrem să susţinem performanţa, noţiunea de fair-play, precum şi pasiunea pentru sport''.

Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland, a menţionat: ''Noi promovăm un stil de viaţă sănătos. Adică sport şi educaţie. Am decis deci să devenim parteneri pentru a susţine Cupa României. Vă mărturisesc faptul că de când eram mic aveam o pasiune pentru fotbal. În afară de fotbal, în compania noastră susţinem şase competiţii de alergare naţionale şi internaţionale. Dar, să nu uităm că fotbalul este sportul rege, aşa că am organizat un campionat intern cu participarea a 100 de echipe''.

Răzvan Burleanu a explicat reconfigurarea Cupei României: ''Reconfigurarea înseamnă schimbări de regulament pe care dorim să le aducem în această vară. Toate acestea vor face din Cupa României competiţia de referinţă din fotbalul românesc''.

Nu au fost oferite date despre durata şi valoarea financiară a parteneriatelor.
AGERPRES (autor: Aristotel Bunescu, editor: Mihai Ţenea)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.