COD GALBEN: 10-08-2020 ora 10 Intre 10 august, ora 12:00 – 10 august, ora 23:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată in conform textului și hărții;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Responsabilii Formulei 1 au dezvăluit liniile unui studiu pentru modificarea regulamentului tehnic şi sportiv în perspectiva anului 2021, printre acestea numărăndu-se monoposturi regândite, pneuri mai rezistente, limitarea ajutoarelor la pilotaj sau standardizarea pieselor, conform promotorului Formula One.

Aceste măsuri urmăresc patru obiective: monoposturi mai bine construite pentru cursă şi mai atractive vizual, obţinerea unui contingent mai omogen şi un campionat mai viabil economic.

Pentru ameliorarea spectacolului, Formula 1 trebuie să se schimbe, iar factorii decizionali să ajungă la un consens: Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA), promotorul Formula One, echipele şi piloţii.

În privinţa aerodinamicităţii, mai degrabă decât de a aduce noi modificări la eleroanele faţă şi spate şi numeroase adaosuri la şasiuri, monoposturile din 2021 vor utiliza efectul de sol, comparabil cu un efect de ventuză sub maşină. Astfel, când două monoposturi se vor urmări, cel de-al doilea nu va fi jenat ca în prezent de turbulenţele produse de cel dinainte.

Aceste noi reguli vor fi "foarte normative" la modul de a evita ca vreo echipă să găsească un truc care să-i permită să învingă concurenţa.

De asemenea, se pune problema de a oferi piloţilor mai multă implicare, prin suprimarea anumitor ajutoare la pilotaj (direcţia asistată sau anti-calare a motorului), care vor fi evaluate.

De asemenea, pentru a reduce ecartul între cele mai bogate echipe şi celelalte, standardizarea unui anumit număr de elemente (jante, frâne, radiatoare sau echipament de stand) se află în studiu.

Totodată, limitarea bugetelor este un subiect de actualitate, însă salariile piloţilor şi ale "unei mici părţi din personalul cheie" nu fac obiectul analizei.

Sub lupa responsabililor din Formula 1 se află şi o reducere a personalului în timpul Grand Prix-urilor, precum şi condensarea formatului de weekend, de exemplu prin deschiderea circuitului vineri dimineaţă, în loc de joi.
AGERPRES (AS/autor: Vlad Constantinescu, editor: Mihai Ţenea, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.