COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 4 iunie, ora 12 – 4 iunie, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 04-06-2025 ora 10 Intre 5 iunie, ora 12 – 5 iunie, ora 21 se va semnala temperaturi deosebit de ridicate și disconfort termic

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Operatorii STS au preluat, în cele trei zile ale sărbătorilor de Crăciun, peste 90.000 de apeluri la numărul de urgenţă 112, cele mai multe fiind pentru acordarea de asistenţă medicală.

Potrivit unui comunicat al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, la nivel naţional, între 24 şi 26 decembrie, operatorii STS au preluat şi procesat 91.056 de apeluri, dintre care 55.529 (60,98%) au constituit cazuri de urgenţă.

În perioada sărbătorilor de Crăciun, cea mai încărcată zi la Serviciul de urgenţă 112 a fost data de 26 decembrie, când s-au înregistrat, în medie, 22 de apeluri pe minut.

În ceea ce priveşte tipul urgenţelor, au fost preluate 27.371 de apeluri prin care s-a solicitat intervenţia echipajelor medicale şi care reclamau diferite afecţiuni medicale, probleme respiratorii severe, persoane inconştiente sau persoane căzute în locuri publice.

De asemenea, 713 apeluri la 112 au semnalat incendii în locuinţe şi anexe, incendii de mirişte şi vegetaţie uscată sau alte tipuri de urgenţe din competenţa echipajelor de pompieri, iar 1.581 de apeluri au semnalat incidente privind ordinea publică şi au fost transferate către Poliţie sau Jandarmerie.

În cele trei zile de Crăciun, au fost înregistrate şi 56 de apeluri care au anunţat situaţii de urgenţă sau incidente în care au fost implicaţi turişti aflaţi pe pârtii sau trasee montane. 13 apeluri au fost preluate prin aplicaţia Apel 112, dezvoltată de STS, care permite localizare avansată (Advanced Mobile Location) a dispozitivului de pe care este iniţiat apelul de urgenţă. Aplicaţia este gratuită şi disponibilă în Google Play şi App Store.

În perioada 24 - 26 decembrie, au fost efectuate 1.004 apeluri la 112 referitoare la evenimente rutiere, dintre care 35 prin sistemul de comunicaţii eCall. În cazul producerii unui accident rutier, sistemele eCall generează automat apelarea numărului 112 şi transmiterea către Serviciul de urgenţă a informaţiilor relevante pentru localizarea evenimentului şi pentru intervenţia echipajelor de salvare. AGERPRES/(AS-autor: Eusebi Manolache, editor: Mihai Simionescu, editor online: Irina Giurgiu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.