COD GALBEN: 25-01-2022 Intre 09:30 si 14:00 se va semnala intensificări ale vântului, cu rafale de peste 90-100 km/h, spulberând zăpada in Județul Caraş-Severin, Județul Hunedoara;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Una din trei persoane (33%) a fost agresată pe reţelele de socializare, potrivit rezultatelor unui studiu publicat miercuri de ING Bank România.

Cauzele hărţuirii online pentru 29% dintre victime au fost postările despre hobby-urile şi interesele proprii, conform cercetării realizată de Unlock Research pentru bancă.

Studiul arată că utilizatorilor români de reţele de socializare le place să posteze despre hobby-urile şi interesele proprii (48%), dar criticile şi comentariile negative îi fac pe un sfert din ei să ezite când postează pe reţelele sociale.

Majoritatea celor intervievaţi (84%) consideră că este mai probabil să primească reacţii negative online, iar 58% spun că au primit reacţii negative la postările din social media.

Prin urmare, unul din cinci utilizatori (21%) a declarat că nu postează sub propria identitate, iar 36% au spus că prietenii lor îşi ascund identitatea atunci când se exprimă pe aceste reţele, potrivit comunicatului ING Bank România.

Conform sursei, pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe reţelele sociale, hărţuirea cibernetică devine deja un eveniment comun în viaţa de zi cu zi, iar 43% dintre intervievaţi spun că li se întâmplă frecvent cunoscuţilor lor să primească comentarii negative online.

Studiul a arătat că 86% dintre respondenţi recunosc agresiunea online pe care o văd pe reţelele sociale şi definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glumiţe jignitoare sau critici.

Totodată, 69% dintre respondenţi consideră că aceste comentarii reprezintă o problemă în zilele noastre în societate.

În urma rezultatelor studiului şi pentru a îi încuraja pe români să nu se lase influenţaţi de comentariile negative, ING Bank a lansat campania #unfollowhate, prin care banca invită toţi oamenii activi de pe reţelele sociale să ignore comentariile negative şi să continue să meargă pe drumul lor, se menţionează în comunicat.

Directorul de Marketing, Comunicare şi CSR al ING Bank România, Silvia Mihăilescu, a declarat că în urma rezultatelor studiului, ING Bank România a decis să lanseze campania #unfollowhate.

"Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe reţelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor şi să fie cu adevărat ei înşişi în mediul online. ING îi încurajează să îşi urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an şi e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranţă şi încredere, rezoluţia ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm îşi propune să transmită un mesaj puternic şi clar: fii tu, lumea are nevoie de tine şi de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susţinem", a afirmat reprezentanta ING Bank România, citată în comunicat. AGERPRES/(AS - autor: George Coman; editor: Mariana Nica, editor online: Adrian Dãdârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.