Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria lansează, duminică, #24MicaTzopaiala, o campanie online de strângere de fonduri pentru educaţia a 200 de copii din familii vulnerabile care înlocuieşte evenimentul sportiv caritabil "Marea Tzopăială", anulat în contextul restricţiilor impuse de pandemia COVID-19.

Potrivit unui comunicat al fundaţiei transmis, vineri, AGERPRES, se urmăreşte strângerea a 24.000 de euro din 12.000 de SMS-uri trimise de către participanţi. Provocarea ce se va lansa duminică va continua până ce obiectivul este atins.

Ideea acestei provocări se învârte în jurul numărului 24, atunci când ar fi trebuit să aibă loc evenimentul "Marea Tzopaială", dar şi a sumei necesare pentru a-i ajuta pe copii să îşi continue educaţia (24.000 de euro), precizează organizatorii.

Participanţii vor realiza o scurtă filmare cu o activitate sportivă cu 24 de repetări şi o vor posta pe canalele lor de social media împreună cu hashtag-ul #24micatzopaiala, nu înainte de a dona 2 euro/lunar prin SMS la 8844 cu cuvântul VISE. Ei pot alerga 2,4 km sau 24 km, pot face 24 sărituri cu coarda sau orice altceva preferă sau pot pur şi simplu să facă un gif sau boomerang în timp ce sar cât mai sus, se arată în comunicatul citat.

Potrivit acestuia, pentru succesul campaniei de strângere de fonduri este important ca cei care acceptă provocarea să dea mai departe leapşa către trei prieteni, pentru ca aceştia să facă acelaşi lucru şi pentru a dona către cauza fundaţiei.

Idei de provocări sportive legate de numărul 24 sau 2,4 pot fi găsite pe website-ul fundatiei, pe paginile de Facebook, Instagram şi TikTok, dar şi urmărind hashtag-ul #24micatzopaiala, unde se vor regăsi şi video-uri cu provocări realizate de vedete şi persoane publice care au intrat deja în joc.

Provocarea începe duminica aceasta, la ora 10,00, pe pagina de Facebook a Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria.

"Din cauza problemelor financiare cu care se confruntă toate companiile care sponsorizau în mod obişnuit cauzele fundaţiei, ne vedem obligaţi să ne întoarcem privirea către comunitate şi să cerem ajutorul pentru semenii noştri care se află într-o situaţie mai puţin fericită. Şcoala s-a oprit şi sunt copii pentru care continuarea educaţiei în mediul online nu poate fi o opţiune, fiindcă nu au nici măcar un telefon cu butoane sau curent electric acasă. Copiii din centrele noastre educaţionale (Băneasa şi Clinceni) au nevoie să fie susţinuţi să treacă cu bine peste vară, să recupereze lecţiile pierdute şi să fie pregătiţi pentru, sperăm noi, o reîntoarcere la şcoala reală din septembrie. Ceea ce ne dorim de fapt este să-i susţinem în continuare pe aceşti copii să creadă mai departe în visele lor" a declarat Cristiana Mateoiu, director executiv al Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria. AGERPRES/(AS - autor: Iulia Carciog, editor: Claudia Stănescu, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.