Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Centrul Infotrafic al Poliţiei Române informează joi dimineaţă că, din cauza lucrărilor de asfaltare a carosabilului, pe sensul către Capitală al autostrăzii A2 Bucureşti - Constanţa, între kilometrii 21 (Brăneşti, judeţul Ilfov) - 17 (Cernica, judeţul Ilfov), circulaţia este restricţionată pe a doua bandă, în intervalul orar 8,00 - 18,00.

De asemenea, conform sursei citate, în judeţul Constanţa, din cauza vântului puternic, manevrele sunt oprite în porturile Constanţa Nord şi Constanţa Sud-Agigea.

În perioada 24 martie - 3 aprilie, pe sensul către Bucureşti al autostrăzii A1 Bucureşti - Piteşti, la kilometrul 115, localitatea Piteşti, traficul rutier se restricţionează pe banda a doua şi pe jumătate din prima bandă pentru a permite efectuarea unor lucrări de reparaţii la rosturile de dilataţie ale podului. Circulaţia se desfăşoară pe banda de urgenţă şi pe jumătate din prima bandă.

Pe sensul către Sibiu al DN 7 Râmnicu Vâlcea - Sibiu, la kilometrul 238+120 de metri, în afara localităţii Câineni, judeţul Vâlcea, din cauza surpării suprafeţei carosabile (pe o lungime de aproximativ 6 metri), se circulă pe un singur fir, dirijat prin semaforizare.

Din cauza lucrărilor de asfaltare a carosabilului, pe sensul către Capitală al autostrăzii A2 Bucureşti - Constanţa s-a închis nodul rutier de la km 15, ieşirea spre Cernica. Accesul către localităţile Cernica şi Bălăceanca se va face prin DNCB.

Pe tronsonul kilometric 27 - 33, între localităţile Brăneşti, judeţul Ilfov şi Fundulea, judeţul Călăraşi, circulaţia rutieră este întreruptă pe sensul către litoral al autostrăzii A2 Bucureşti - Constanţa. Din acest motiv, traficul rutier se desfăşoară pe calea nr. 2 (sensul către Capitală), pe câte o bandă pentru fiecare direcţie.

În contextul atenţionărilor meteorologice de vânt, valabile până vineri în mare parte din ţară, poliţiştii le recomandă conducătorilor auto care nu pot rămâne acasă în aceste zile să îşi sporească prudenţa pe toată durata deplasării, dar mai ales la ieşirile din tronsoanele împădurite, la intrările şi ieşirile de pe poduri sau la încrucişările cu autovehiculele cu gabarit mare. Rafalele de vânt laterale modifică ţinuta de drum a maşinilor, cu atât mai mult cu cât viteza cu care se circulă este mai mare. AGERPRES/(AS - autor: Andreea Rotaru, editor: Florin Marin, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.