COD GALBEN: 04-04-2020 ora 14 COD GALBEN: 04-04-2020 ora 14 COD GALBEN: 05-04-2020 ora 15 Intre 15:00 si 18:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...60 km/h in Județul Gorj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 05-04-2020 ora 12 Intre 12:30 si 18:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...65 km/h in Județul Dolj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) Oradea a contactat, până în prezent, peste o mie de persoane cu vârsta de peste 65 de ani, dintre care peste 50 fără susţinători sau altă formă de ajutor şi care au solicitat să li se cumpere produse alimentare, medicamente, sau au primit serviciile de care aveau nevoie, a declarat marţi directorul instituţiei, Arina Moş.

"În perioada imediat următoare urmează să identificăm cât mai multe persoane din această categorie vulnerabilă, persoane peste 65 de ani din municipiul Oradea, pentru a le veni în sprijin. Ne aşteptăm ca numărul lor să se ridice la circa 20.000 de persoane. Beneficiem de ajutorul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă", a declarat marţi, pentru AGERPRES, directorul executiv al DASO, Arina Moş.

Primăria Municipiului Oradea, prin Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) Oradea, a pus la dispoziţia comunităţii locale începând încă din data de 18 martie 2020, un Tel Verde: 0800/410430, pentru persoanele vârstnice (peste 65 de ani).

Orădenii care au cunoştinţă despre vârstnici lipsiţi de grija familiei sunt rugaţi să sesizeze DASO la numărul de Tel Verde alocat, asistenţii sociali urmând să ia toate măsurile care se impun pentru fiecare caz în parte, pentru a trece mai uşor peste această perioadă.

"În această perioadă grea prin care trecem toţi este important să ne sprijinim, să îi rugăm pe părinţii şi bunicii noştri să stea acasă, sănătatea lor şi sănătatea comunităţii noastre fiind extrem de importantă", se arată în comunicatul DASO.

Potrivit sursei, la sediul DAS Oradea funcţionează în continuare sistemul call center, în cadrul căruia personalul angajat identifică şi contactează telefonic persoanele vârstnice, pentru a-i consilia şi pentru a le întocmi fişa de intervenţie.

Deşi accesul în instituţie este limitat, toate informaţiile necesare pot fi luate de pe site-ul www.daso-oradea.ro, care este actualizat periodic sau la telefonul instituţiei 0259/441677.

De asemenea, conducerea instituţiei informează că toate documentele adresate DAS Oradea vor fi trimise Direcţiei, prin mijloace electronice, pe adresa de e-mail: www.daso@rdsor.ro sau prin servicii poştale.

Conducerea DASO a subliniat că se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice, care expiră în perioada stării de urgenţă, conform art.14 din Decretul nr.195/16.03.2020. AGERPRES / (A, AS - autor: Eugenia Paşca, editor: Marius Frăţilă, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.