Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Campania de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării sexuale - "Distruge zidul indiferenţei! Traficul de persoane poate fi prevenit", lansată de Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane, are ca obiective informarea populaţiei şi creşterea gradului de conştientizare în rândul persoanelor vulnerabile cu privire la acest flagel, fiind realizate, printre altele, materiale promoţionale, un spot şi un film documentar pe această temă.

 


Conform unui comunicat al instituţiei transmis joi AGERPRES, campania face parte din proiectul "Reducerea amplitudinii traficului de persoane printr-o mai bună informare a cetăţenilor", finanţat din Fondul pentru Securitate Internă - componenta pentru cooperare poliţienească, care vizează derularea unor activităţi menite să asigure lupta antitrafic din România.

Proiectul se derulează la nivel naţional, pe o perioadă de 36 de luni, şi îşi propune implementarea a trei campanii de prevenire a traficului de persoane vizând principalele tipuri de exploatare: exploatarea prin muncă, exploatarea sexuală şi exploatarea prin cerşetorie, menţionează sursa citată, precizând că prima campanie - "Cunoaşte-ţi drepturile! Respectă-ţi obligaţiile!" - a urmărit prevenirea traficului de persoane în scopul exploatării prin muncă.

Campania "Distruge zidul indiferenţei! Traficul de persoane poate fi prevenit" presupune derularea, la nivel naţional, de acţiuni preventive, întâlniri directe cu reprezentanţii grupului ţintă în 5 locaţii distincte din România, realizarea materialelor promoţionale de susţinere a mesajului antitrafic al campaniei, 34 de panouri publicitare stradale, realizarea şi difuzarea spotului şi filmului documentar privind problematica traficului de persoane în scopul exploatării sexuale, precum şi organizarea a 42 de mese rotunde, la care să participe instituţii guvernamentale, ONG-uri, autorităţi locale, presă, precizează sursa citată.

 


Campania se adresează minorilor cu vârste cuprinse între 8 şi 18 ani, cu precădere persoanele de sex feminin, persoanelor fizice susceptibile să utilizeze serviciile unei victime a traficului de persoane exploatate sexual, reprezentanţilor instituţiilor şi organizaţiilor implicate în prevenirea şi combaterea traficului de persoane, publicului larg.

Partenerii campaniei sunt: Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, Asociaţia Ecumenică a Bisericilor din România - AIDRom, Fundaţia World Vision România, Asociaţia eLiberare.

Mesajul campaniei este: "Cererea de servicii sexuale conduce la creşterea victimizării. Folosirea serviciilor unei victime a traficului de persoane este pedepsită de lege", iar imaginea campaniei este cântăreaţa Ada Alexandra Moldovan (ADDA), care a moderat atât filmul documentar, cât şi spotul campaniei, mai menţionează comunicatul. AGERPRES/(AS - autor: Alina Novăceanu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.