Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Birourile de promovare externă vor fi reînfiinţate până la sfârşitul anului, a anunţat, vineri, într-o conferinţă de presă, la Alba Iulia, ministrul Turismului, Bogdan Trif.

"Până la sfârşitul anului ne propunem, şi cu siguranţă o să şi reuşim, să reînfiinţăm birourile de promovare externă. Este extrem de important ca să avem aceste birouri de promovare externă, pentru că oamenii care o să lucreze în aceste birouri o să aibă legătura directă cu operatorii. (...). Ne dorim să le reactivăm cât mai repede. Nu ne propunem să inventăm roata, pentru că toate ţările care au un turism extrem de avansat au aceste birouri de promovare externă", a declarat ministrul Turismului.

Bogdan Trif a amintit şi de clipul de promovare turistică lansat în luna martie, prezentat în 16 limbi, în urma unui parteneriat cu Facultatea de Limbi Străine a Universităţii Bucureşti. Potrivit ministrului, pentru realizarea acestuia s-au cheltuit aproximativ 30.000 de euro.

"Ne propunem foarte mult să promovăm şi pe plan internaţional atracţiile turistice din România. Anul acesta avem un buget suficient ca să putem să intrăm şi pe pieţele externe", a afirmat ministrul Turismului, care a făcut referire şi la promovarea prin intermediul internetului.

În ceea ce priveşte frunza utilizată ca logo în brandul turistic naţional, Bogdan Trif a precizat că aceasta trebuie păstrată până în 2020.

"Din păcate, până în 2020 nu putem să renunţăm la el (logo - n.r.) pentru că a fost pe un proiect cu fonduri europene şi dacă am renunţa la simbolul frunzei ar trebui să dăm toţi banii înapoi", a subliniat Bogdan Trif.

Ministrul a adăugat că în realizarea noului logo ar putea fi implicaţi studenţi.

"Putem să facem un concurs. Nu trebuie să cheltuim foarte mulţi bani ca să poţi să realizezi lucruri frumoase", a opinat Trif.

În altă ordine de idei, ministrul a subliniat că voucherele de vacanţă "au stimulat foarte mult" mediul privat.

"Chiar au făcut un studiu prin care ne-au cerut să nu renunţăm la aceste vouchere, pe motiv că au fost principalul motor de dezvoltare turistică al anului 2018. Este vorba de câte 1.450 de lei care au fost acordaţi la aproximativ 1,2 milioane de români. Pe lângă această măsură socială a fost şi o măsură pur economică, de a ajuta sectorul turistic. Sectorul turistic este în proporţie de aproximativ 95% privat, deci, toţi aceşti bani au intrat în sectorul privat din România", a spus Trif. AGERPRES/(A,AS - autor: Marinela Brumar, editor: Karina Olteanu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.