COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 10 Intre 31 iulie se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 10 Intre 31 iulie, ora 13:00 – 31 iulie, ora 23:00 se va semnala vijelii puternice, grindină, averse torențiale COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 10 Intre 1 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:50 si 22:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 70...80 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula peste 20...25 l/mp in Județul Suceava, Județul Neamţ; COD GALBEN: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:45 si 21:30 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 55..60 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, averse care vor cumula peste 20...25 l/mp, grindină. in Județul Constanta; COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:45 si 22:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 70 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula peste 20...25 l/mp in Județul Giurgiu, Județul Teleorman; COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:35 si 21:30 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 70 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula local peste 20...25 l/mp in Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Harghita, Județul Sibiu; COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:15 si 21:30 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 70 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula local peste 20...25 l/mp in Județul Ialomiţa, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 31-07-2021 ora 20 Intre 20:10 si 21:30 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 55..65 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula local peste 15...20 l/mp in Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Teleorman; COD PORTOCALIU: 31-07-2021 ora 19 Intre 19:55 si 21:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 70 km/h, vijelie, frecvente descărcări electrice, grindină, averse care vor cumula local peste 20...25 l/mp in Județul Alba, Județul Mureş, Județul Sibiu;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Trei marinari români au fost răpiţi în noaptea de duminică de la bordul tancului de produse chimice Histria Ivory, sub pavilion Malta, de către piraţi, în Golful Guineea şi duşi spre o destinaţie necunoscută, potrivit Ministerului Afacerilor Externe român.

Surse din cadrul companiei armatoare Histria Shipmanagement au confirmat pentru AGERPRES că actul pirateresc a avut loc, solicitând, însă, în continuare să nu apară imixtiuni în căile de comunicare cu răpitorii din dorinţa de a mediatiza excesiv cazul. "Pisica cu clopoţei nu prinde şoareci şi proverbul popular ne învaţă că în multe cazuri discreţia face mai mult bine decât exaltarea în goana după informaţie fără conţinut", a declarat un responsabil de cel mai înalt nivel din cadrul companiei armatoare, pentru AGERPRES.

La rândul său, liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor (SLN), Adrian Mihălcioiu, a afirmat că, deşi situaţia este dramatică, prin esenţa actului pirateresc, nu sunt motive excesive de îngrijorare pentru viaţa şi integritatea marinarilor români.

"În ceea ce priveşte actele de piraterie cărora le-au căzut victime marinarii români, statistica ne arată că, în ultimii 27 de ani, este vorba de mai mult de 150 de navigatori capturaţi de piraţi, pe mare, de la bordul navelor şi că, de fiecare dată, aceştia au fost eliberaţi şi s-au întors acasă, în regulă. Principalul scop al răpitorilor este să obţină răscumpărarea şi asta nu se poate face decât dacă sunt persoanele răpite sunt în deplină integritate. De regulă, marinarii răpiţi sunt transportaţi în locuri pe care piraţii le ştiu sigure şi, după un interval de 7 - 15 zile, armatorii sunt contactaţi de mediatori pentru a negocia răscumpărarea. Sperăm ca şi de data aceasta, cu sprijinul companiei armatoare şi al autorităţilor şi societăţilor de asigurare, cazul să fie soluţionat favorabil", a declarat Adrian Mihălcioiu.

Din câte se pare, echipajul navei Histria Ivory, care este în totalitate de naţionalitate română, a fost abordat de o ambarcaţiune a piraţilor în Golful Guineea, la o distanţă de 20 de mile maritime în larg, după ce părăsise portul togolez Lome, în drum spre Monrovia. Atacul pirateresc ar fi avut loc în perioada schimbului de cart, între orele 19.45-20.00, la crepuscul, când vizibilitatea era nefavorabilă, iar veghea de pe punte nu era întărită.

Petrolierul Histria Ivory, de 40.450 tdw, a fost construit în anul 2006, la Şantierul Naval Constanţa. AGERPRES/(AS-autor: Dan Mihăescu, editor: Diana Dumitru, editor online: Ady Ivaşcu)


 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.