COD ROSU: 23-02-2020 ora 11 Intre 24 februarie, ora 02:00 - 24 februarie, ora 18:00Fenomene vizate se va semnala 24 februarie, ora 02:00 - 24 februarie, ora 18:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 22 apr /Agerpres/ - 230 de propuneri pentru logo-ul Bucureştiului au fost primite de către municipalitate, iar câştigătorul va fi anunţat pe data de 3 mai, a informat, sâmbătă, primarul general Gabriela Firea.

Ea a amintit că pe 20 aprilie s-a încheiat perioada de înscriere la concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru Bucureşti.

În perioada următoare, secretariatul tehnic va derula procedura de validare a înscrierilor, după care membrii juriului vor evalua, conform criteriilor stabilite prin regulament, toate propunerile primite, a scris Firea, pe Facebook.

"Mă bucur că un număr atât de mare de cetăţeni şi-au manifestat interesul pentru acest concurs, am primit peste 230 de propuneri de logo pentru Capitală şi îmi doresc să îl alegem pe cel mai expresiv dintre acestea. Chiar din primele zile în care am preluat mandatul am realizat că Bucureştiul are nevoie de o identitate vizuală proprie, aşa cum au toate marile oraşe ale lumii. Am avut de ales între selectarea unei agenţii consacrate de branding căreia să-i încredinţăm această sarcină de a crea un logo pentru Bucureşti şi varianta unui concurs public, deschis şi total transparent. Am ales cea de-a doua variantă, iar la concurs s-a putut înscrie, practic, oricine a avut o idee creativă şi mijloacele elementare pentru a o pune în practică", a adăugat Gabriela Firea.

Primăria Capitalei va publica, în cursul săptămânii viitoare, lista tuturor concurenţilor înscrişi care au îndeplinit criteriile de validare, iar după desemnarea câştigătorului va publica o selecţie a celor mai reuşite lucrări.

Câştigătorul va fi anunţat pe data de 3 mai, printr-un comunicat publicat pe site-ul municipalităţii, şi va primi un premiu de 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă şi nelimitată a drepturilor de autor în favoarea municipiului Bucureşti.

Juriul va analiza şi va puncta relevanţa, atractivitatea, originalitatea, funcţionalitatea şi adaptabilitatea logo-ului, care să permită declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale, cum ar fi Bucureşti cultural, Bucureşti turistic, Bucureşti muzical, Bucureşti sportiv.

Din juriu fac parte primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, prof. Mircia Dumitrescu, membru corespondent al Academiei Romane, Secţia de Arte, Arhitectură şi Audiovizual, Adrian Majuru, directorul Muzeului Municipiului Bucureşti, Anca Boeriu, lector la departamentul Grafică al UNARTE, dr. Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectura şi Urbanism "Ion Mincu", Ioana Ciocan, vicepreşedinte Uniunea Artiştilor Plastici, Dochiţa Zenoveiov, brand innovator "INOVEO", Bogdan Naumovici, managing partner "23 Communication Ideas", Corina Vinţan, managing partner "Links Associates", şi Mirel Palada, sociolog. AGERPRES/(AS - autor: Oana Mălina Negrea, editor: Claudia Stănescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.