COD GALBEN: 23-09-2020 Intre 06:00 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 3 nov /Agerpres/ - Doar 6% dintre români practică sport cu regularitate, sub media Uniunii Europene (8%), în timp ce 61% din populaţie nu face sport deloc, potrivit unui studiu de specialitate, remis joi AGERPRES.

Pe o piaţă estimată la 223 de milioane de euro, la nivelul lui 2015, 61% din populaţie nu practica sport, 15% practică sportul ocazional, iar 18% face mişcare foarte rar, ceea ce plasează România sub media Uniunii Europene (8%) la acest capitol. Frecvenţa practicării activităţilor fizice a crescut în ultimii ani, la fel şi valoarea pieţei de fitness/capita de la 5,1 euro în 2012 la 11 euro în 2015.

"Piaţa de fitness din România creşte, în medie, cu 25% anual, chiar dacă tot acelaşi procentaj rămâne nefiscalizat, respectiv constituie piaţa gri. Putem spune că numărul centrelor de sport este în creştere, chiar dacă din totalul populaţiei doar 6% dintre români practică sport. Suntem la coada Europei, un procentaj mai scăzut fiind înregistrat de Cehia şi Polonia, ambele cu 5% din populaţie, respectiv Bulgaria, cu doar 2%', spune Andrei Creţu, furnizor de servicii la o reţea de centre sportive.

La nivel corporate, potenţialul pieţei de fitness este foarte mare, segmentul fiind subdezvoltat, în condiţiile în care doar 3-5% dintre companii plătesc angajaţilor un abonament la un centru sportiv. Dintre acestea, cele mai multe activează în domenii precum: IT, telecom, pharma, servicii profesionale, media şi comunicare.

În acelaşi timp, 60% dintre firme au semnat un parteneriat cu un furnizor de servicii sportive, facilitând salariaţilor accesul la activităţi sportive, contra cost, însă la tarife negociate la nivel de grup. O mare parte dintre acest companii sunt din sectorul de banking, retail şi automotive. Peste 15% sunt firme cu capital românesc, iar 40% dintre ele desfăşoară activităţi şi în afara Bucureştiului. Excluzând companiile cu sediile în Capitală, la nivel naţional, doar 5% dintre angajatori includ printre beneficii şi un abonament la un centru sportiv.

În prezent, peste 16.000 de angajaţi folosesc activ 7card, estimările arătând că până la finalul anului 2016, numărul persoanelor va depăşi 18.000 la nivel naţional, faţă de aproape 10.000 de abonaţi activi la sfârşitul anului trecut. De asemenea, numărul companiilor care utilizează acest card ca beneficiu salarial a crescut de la 400, în 2015, la aproape 600 anul acesta. Angajaţii au acces la o reţea de 400 de săli de sport şi wellness din 29 de oraşe, dintre care peste 200 din afara Bucureştiului. AGERPRES/(AS - autor: Oana Tilică, editor: Nicoleta Gherasi)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.