Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 26 aug /Agerpres/ - Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice /MMFPSPV/ a lansat un număr de telefon gratuit (TelVerde), apelabil din oricare reţea, la care cetăţenii pot obţine acces direct la informaţii specifice domeniilor gestionate de minister, informează, marţi, un comunicat al instituţiei.
"Serviciul de telefonie 0 800 86 86 22 este disponibil de luni până vineri, între orele 9,00 - 22,00', se precizează în comunicat.
Apelând numărul de telefon menţionat, persoanele interesate pot obţine informaţii cu privire la politici publice, pensii şi asigurări sociale, asistenţă socială, protecţia persoanelor cu dizabilităţi, protecţia drepturilor lucrătorilor, protecţia sănătăţii şi securităţii în muncă, protecţia drepturilor copilului, adopţii, sau legislaţia muncii.
'Prin TelVerde, oamenii vor primi informaţia mult mai repede şi vor şti unde să se adreseze pentru a-şi rezolva o problemă sau alta. Este important să simplificăm accesul oamenilor la informaţiile dorite', a declarat ministrul de resort, Rovana Plumb.
TelVerde este un serviciu telefonic gratuit şi va funcţiona utilizând o bază de date formată dintr-un set de întrebări frecvente şi răspunsuri clare pentru fiecare domeniu în parte.
'Răspunsurile furnizate de operatorii call-center-ului sunt elaborate de MMFPSPV şi vor fi actualizate permanent în funcţie de feed-back-ul primit din partea cetăţenilor. În cazul în care răspunsurile la întrebările formulate de public vor necesita un timp de consultare cu experţi ai ministerului, solicitarea va fi transmisă electronic persoanelor abilitate din cadrul MMFPSPV şi va fi soluţionată conform procedurilor de comunicare aprobate', se precizează în comunicat.
Totodată, Ministerul Muncii anunţă lansarea unui spot video care poate fi vizionat atât pe site-ul propriu, cât şi pe cel al instituţiilor aflate în subordinea şi sub autoritatea MMFPSPV, precum www.copii.ro; www.prestatiisociale.ro; www.inspectmun.ro; www.anofm.ro; www.cnpp.ro.
Potrivit comunicatului, implementarea serviciului TelVerde se realizează prin proiectul 'Modernizarea serviciilor publice de informare şi relaţionare cu cetăţenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice', proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013.
În anul 2013, MMFPSPV a primit 38.892 de scrisori oficiale şi petiţii în baza OG nr. 27/ 2002 şi alte 460 solicitări în baza Legii 544/ 2001. În acelaşi an, au fost soluţionate 1.123 de petiţii adresate de către cetăţeni pe contul pilot de facebook al MMFPSPV şi au fost acordate 230 de audienţe. AGERPRES/(AS - autor: Ana-Maria Vasile, editor: Oana Tilică)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.