Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

San Francisco, 19 iul /Agerpres/ - Google a anunţat miercuri o revizuire a aplicaţiei sale de căutări online operate pe telefoanele mobile, care va include un "feed" personalizat cu link-uri despre hobby-uri, călătorii, sport şi alte subiecte de interes, în cadrul unei iniţiative ce plasează această companie în concurenţă directă cu reţele de socializare precum Facebook, relatează Reuters.

Google, cel mai mare motor de căutare online din lume, parte a grupului Alphabet Inc, a precizat că modificările vor începe să fie implementate în Statele Unite miercuri, iar în alte ţări vor fi introduse săptămânile viitoare.

Noua funcţie se intitulează "Google Feed", un nume care ar putea atrage o serie de comparaţii cu funcţia "News Feed" a companiei Facebook, folosită pe reţeaua de socializare pentru a vizualiza cele mai noi conţinuturi publicate de prieteni, rude şi alte surse.

Google afirmă însă că nu încearcă să imite Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume. Compania afirmă că doreşte să creeze "un alt loc în care poate fi vizualizat un flux de rezultate relevante ale căutărilor online".

"Acest feed este despre interesele tale... nu este despre lucrurile de care sunt interesaţi prietenii tăi", a declarat Ben Gomes, vicepreşedintele diviziei de inginerie din cadrul grupului Google, cu ocazia unei întâlniri cu reporterii americani.

Actualizările tipice ar putea include un link către un site cu sfaturi despre destinaţii de vacanţă sau un link spre o pagină online despre ciclism sau alte pasiuni, au precizat reprezentanţii Google.

Facebook şi Google vor să atragă cât mai mult atenţia internauţilor şi, prin extensie, venituri din publicitate în funcţie de numărul de vizualizări online. Cele două companii din Silicon Valley ar putea să atragă aproximativ 50 de procente din totalul cheltuielilor online cu publicitatea în 2018, potrivit companiei de cercetări de piaţă eMarketer.

Nu există planuri imediate de a include reclame în funcţia Google Feed, a precizat Ben Gomes.

Google Feed va sugera link-uri pe baza istoricului căutărilor efectuate de utilizatori pe motorul Google şi a datelor furnizate de alte servicii Google, precum YouTube, Gmail şi Google Calendar, au precizat reprezentanţii companiei americane.

Pe lângă includerea Google Feed în aplicaţia sa mobilă, grupul Google încearcă să introducă noua funcţie, într-o anumită formă, şi în browserele web, a dezvăluit Shashi Thakur, vicepreşedintele secund al diviziei de inginerie din cadrul grupului.AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.