COD GALBEN: 17-05-2025 ora 10 Intre 17 mai, ora 10 – 17 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 26 ian /Agerpres/ - Facebook testează introducerea reclamelor în cadrul serviciului de comunicare Messenger, primele simulări urmând să aibă loc în următoarele săptămâni în Australia şi Thailanda, scriu engadget.com şi theverge.com.

Anunţată în urmă cu un an de zile pe reţelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacţioneze mai uşor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcţionalitate la nivel internaţional. Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcţionează această modalitate de publicitate şi mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condiţiile în care, probabil, Facebook caută modalităţi de a obţine avantaje în acest sens ţinând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicaţie.

Tot joi, reţeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opţiunilor şi setărilor de confidenţialitate, în încercarea de a o face mai uşor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.

Cei de la Facebook au dorit să anunţe aceste modificări chiar cu prilejul Zilei Informaţiilor Confidenţiale, compania indicând pe blogul propriu că în acest fel încearcă să crească nivelul de conştientizare asupra modului în care trebuie să ne protejăm informaţiile în mediul online. Aceste modificări introduse nu schimbă politica Facebook de a împărtăşi datele utilizatorilor săi cu companiile de publicitate.AGERPRES/(AS-autor: Liviu Tatu, editor: Codruţ Bălu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.