COD GALBEN: 19-11-2019 ora 23 Intre 23:10 si 05:00 se va semnala local - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Botoşani, Județul Suceava, Județul Vrancea; COD GALBEN: 19-11-2019 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 25 aug /Agerpres/ - O geantă care vibrează, luminează şi chiar se blochează atunci când posesorul ei vrea să scoată portofelul pentru a cumpăra ceva ce îi depăşeşte bugetul a fost inventată de oameni de ştiinţă din Irlanda şi este disponibilă într-un program pilot, în Statele Unite, potrivit Finder.com. Astfel, cumpărătorii care nu pot rezista tentaţiei de a cheltui peste măsură au parte de un ajutor ultratehnologizat, iBag 2, un accesoriu inteligent ce le reaminteşte care este scopul principal atunci când se află la magazin. În cazul în care posesorul ei întinde mâna către portofel şi şi-a depăşit deja bugetul, geanta programabilă vibrează, luminează şi chiar se auto-încuie.

Sistemul se bazează pe o tehnologie modernă şi include microprocesorul Arduino Uno, un comutator computerizat, un sistem de vibraţie, Bluetooth, GPS şi becuri LED. Geanta poate fi folosită şi pentru încărcarea dispozitivelor mobile şi este dotată în plus cu un dispozitiv ce se activează în cazul în care geanta este furată.

Accesoriul a fost inventat de o echipă de cercetători de la Colmac Robotics Ltd, din Dublin, iar creatoarea de modă din New York Geova Rodriguez a fost cea care a conceput designul. Potrivit Finder.com, specialiştii lucrează acum la un mod similar dedicat bărbaţilor.

Conform Finder.com, iBag2 a fost creată ca răspuns la semnele alarmante potrivit cărora foarte multe persoane depăşesc cu multă uşurinţă limitele de pe cardurile de credit deoarece nu se pot controla. Potrivit unui studiu efectuat în luna mai pe 6.838 de adulţi americani, majoritatea posesorilor de carduri de credit - 64% dintr-un total de 158,6 de milioane - fac achiziţii neplanificate în fiecare lună. Cei mai impulsivi cumpărători sunt cei cu vârste cuprinse îtnre 18 şi 34 de ani.

''Posesorii de carduri de credit trebuie să înţeleagă cum funcţionează acestea, ce presupun şi cum diferă de alte carduri, astfel încât să îl aleagă pe cel care le este cel mai convenabil'', a declarat Michael Hutchison, expert financiar în cadrul Finder.com. Acesta a mai spus că iBag2 este un instrument care îi ajută pe oameni să cheltuiască banii în mod conştient, dar că nu este decât o soluţie temporară.AGERPRES/(AS - autor: Dana Purgaru, editor. Lelia Bretan)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.