COD GALBEN: 21-09-2020 Intre 08:50 si 12:00 se va semnala intensificări ale vântului cu viteze care vor depăși la rafală 55-65 km/h in Județul Caraş-Severin;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 5 mar /Agerpres/ - Tot mai mulţi specialişti în IT din Silicon Valley, de la companii precum Apple, Google, Yahoo sau Hewlett-Packard, care ''inundă'' globul cu softurile lor, preferă că-şi dea copiii la şcoli în care computerele strălucesc prin absenţă şi în care se mizează mai mult pe cunoaşterea realităţilor imediate decât a celor virtuale, relatează ziarul spaniol ''El Pais''.

Astfel, în statul american California, proliferează în ultima vreme colegiile care aplică metoda Waldorf, un sistem pedagogic axat pe stimularea curiozităţii şi creativităţii, precum şi a înclinaţiilor artistice de exprimare ale elevilor.

În aceste centre, cei mici deprind ''noile forme de a gândi pe care le solicită mulţi angajatori'', a explicat, pentru ziarul britanic ''The Guardian'', Beverly Amico, liderul asociaţiei şcolilor Waldorf din America de Nord.

''Cursurile sunt ţinute de o fiinţă preocupată nu numai de educaţia copiilor, ci şi de ei ca indivizi'', a detaliat el, reamintind că în acest tip de şcoli, clasele sunt construite din materiale naturale şi dotate cu plante, fiind concepute în aşa fel încât elevii să se simtă confortabil şi să fie relaxaţi.

''Elevii educaţi cu diverse tehnologii au deseori o dispoziţie scăzută pentru a gândi diferit şi pentru a rezolva problemele. Unele abilităţi precum luarea deciziilor, creativitatea şi concentrarea sunt mult mai importante decât mânuirea unui iPad sau completarea unui tabel în Excel, mai ales ţinând cont că tehnologia folosită azi va deveni rudimentară şi învechită în lumea de mâine'', a mai spus Beverly Amico.

De altfel, un recent raport al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE) a ajuns la concluzia că sistemele de educaţie care au investit considerabil în informatizare nu au înregistrat ''o îmbunătăţire notabilă'' a rezultatelor obţinute de elevi la probele de citit, matematică şi ştiinţă la testele PISA (Programme for International Student Assessment).

''Dacă ne uităm la cele mai performante sisteme de învăţământ, precum cele din Estul Asiei, constatăm că au fost foarte prudente în privinţa utilizării tehnologiilor în sălile de curs'', a comentat directorul pentru educaţie din cadrul OCDE, Andreas Schleicher. Totodată, el a subliniat că elevii şi studenţii ''care folosesc tablete şi computere au, de foarte multe ori, rezultate mai slabe decât cei care utilizează cu moderaţie aceste dispozitive''.AGERPRES/(AS-editor: Cristina Mac)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.