COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 07:40 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Prahova; COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 07:30 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Argeş, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 21-01-2018 Intre 05:00 si 10:00 se va semnala Ceață ce determină scăderea vizibilității, local, sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Vrancea, Județul Iaşi, Județul Neamț, Județul Bacău, Județul Vaslui, Județul Botoşani, Județul Galaţi, Județul Suceava;

Londra, 27 feb/Agerpres/ - Descoperirea unei enzime ar putea cu timpul să permită păstrarea mai îndelungată a tinereţii pielii, informează sâmbătă directmatin.fr.

Oameni de ştiinţă de la Universitatea din Newcastle (Anglia) au reuşit să identifice enzima care conferă tinereţea pielii, descoperire care ar permite dezvoltarea unor produse cosmetice apte să refacă vitalitatea epidermei.

Mitochondrial complex II, numele acestei enzime descoperite de echipa condusă de profesorul Mark Birch-Machin, face ca pielea să fie întinsă, suplă şi elastică în perioada tinereţii, scrie The Telegraph. Cu timpul, acţiunea ei scade şi apar ridurile.

Odată enzima descoperită, cercetătorii doresc acum să găsească un mijloc de refacere a pielii. Studiul publicat în Journal of Investigative Dermatology s-a desfăşurat pe 27 de voluntari cu vârste între şase şi 72 de ani.

"Cercetările noastre ne-au făcut să identificăm o ţintă de urmărit: dezvoltarea unor produse care să poată lupta împotriva îmbătrânirii biologice. De acum se pot elabora tratamente adaptate fiecărei vârste, fiecărui tip de piele şi fiecărei zone a corpului care are nevoie de ele", adaugă Mark Birch-Machin.

La modul mai general, rezultatele cercetătorilor britanici ar putea contribui la o mai bună înţelegere a îmbătrânirii celorlalte organe ale corpului şi la o asistenţă îmbunătăţită în privinţa unor boli legate de vârstă, precum cancerul, încheie directmatin.fr.AGERPRES/ (AS - editor: Lelia Bretan)