COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 - 03 iulie se va semnala caniculă şi disconfort termic COD PORTOCALIU: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 iulie, ora 18:00 – 03 iulie, ora 06:00 se va semnala instabilitate atmosferică accentuată COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate se va semnala 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate COD GALBEN: 02-07-2020 ora 12 Intre 12:40 si 13:30 se va semnala frecvente descărcări electrice și averse ce vor cumula 20...25 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Arad, Județul Timiş; COD GALBEN: 02-07-2020 ora 12 Intre 12:15 si 13:00 se va semnala frecvente descărcări electrice și averse ce vor cumula 20...25 l/mp, intensificări de scurtă durată ale vântului in Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 9 dec /Agerpres/ - Satira de ritm, animaţia şi jocurile populare s-au aflat printre preferinţele românilor în materie de vizualizări pe canalul YouTube, în frunte listei situându-se melodia 'Dă-te-n sărbătoarea mea' (un cover după hitul 'Dă-te-n dragostea mea' - Connect-R), precum şi colaborările muzicale dintre Delia şi artistul din Republica Moldova, Carla's Dream, arată o statistică publicată, miercuri, de Google, deţinătorul platformei video.

Potrivit statisticii, în 2015, topul celor mai vizualizate videoclipuri non-muzicale în România este condus de materiale care au avut la bază umorul. Astfel, pe prima poziţie s-a situat satira muzicală a celor de la NoapteaTârziuRo, cu creaţia 'Dă-te-n sărbătoarea mea', urmată de animaţia 'Robotzi' a celor de la Creative Monkeyz (Seria 4, episodul 19 'Truc') şi Magicianul Robert Tudor, cu 'Call baby! Comenzi pentru maşină'. De asemenea, în ierarhie şi-au mai găsit locul vlog-urile lui Mihai Zmenta sau episoade de comedie ale grupului Vacanţa Mare.

Pe zona de gaming, principalele intrări în top aparţin momentelor spectaculoase din jocul Grand Theft Auto 5, dar şi un 'play-through' a unui joc devenit popular în România, PixWords.

Pentru acest top au fost luate în calcul video-uri publicate în 2015. Selecţia materialelor video pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările, nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii) şi tipul de conţinut. Ierarhizarea a fost făcută în funcţie de numărul de vizualizări realizate din România. În top a fost reţinut doar cel mai popular video de pe un canal, respectiv acela cu cele mai multe vizualizări.

Pe de altă parte, la capitolul celor mai populare videoclipuri muzicale pe YouTube în România (videoclipuri oficiale), artiştii români domină topul, în sensul că opt dintre cele 10 piese din clasament sunt creaţii autohtone. Colaborările dintre Delia şi Carla's Dream sunt cele care au stârnit cel mai mare interes în 2015 pe YouTube România, primele două poziţii în top fiind rezultatul acestora (melodiile 'Cum ne noi', respectiv 'Da, mamă'). Pe poziţiile următoare se află, printre alţii: Ruby feat What'Up - 'Nu pune la suflet', Jo feat Randi - 'Până vara viitoare' şi Naguale feat Andra - 'Falava'.

Pentru acest top au fost luate în calcul doar videoclipurile publicate în 2015, videoclipuri oficiale (de pe canalul care deţine conţinutul), fără materiale doar cu versuri sau o poză. Selecţia clipurilor pentru această categorie s-a realizat printr-un algoritm care ia în calcul vizualizările şi nivelul de interactivitate (like-uri, share-uri, comentarii).

În ceea ce priveşte cele mai populare videoclipuri muzicale vizualizate pe YouTube la nivel global (videoclipuri oficiale), pe primele trei locuri s-au situat: Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack, Maroon 5 - Sugar şi Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video).

Artista care încheie clasamentul primelor 10 locuri este Adele, cu noul hit 'Hello', fapt ce reprezintă o performanţă în condiţiile în care videoclipul este online pe YouTube de aproape trei săptămâni, timp în care a contorizat nu mai puţin de 645 de milioane de vizualizări.

În acest an, cea mai populară comunitate video online, YouTube, a împlinit 10 de activitate. Totodată, s-au împlinit doi ani şi jumătate de când România a devenit, în aprilie 2013, a 54-a ţară din lume cu versiune locală a site-ului YouTube, ocazie cu care companiile şi agenţiile locale de publicitate au început să se adreseze publicului-ţintă prin intermediul unor modele inovatoare de reclame video.

Astfel, începând din 25 aprilie 2013, YouTube România permite creatorilor locali de conţinut video să fie mai uşor de descoperit, atât în România, cât şi în întreaga lume. De asemenea, companiile locale au posibilitatea de a folosi acest portal ca un mediu de promovare pentru a ajunge la publicul destinat.

YouTube este cea mai populară comunitate video online, care permite milioanelor de oameni să descopere, să vizioneze şi să distribuie videoclipuri originale. Compania are sediul în San Bruno, California, fiind o subsidiară a Google Inc.

Proiectul YouTube a fost pus la punct, în 2005, de către trei angajaţi ai companiei PayPal (Steve Chen, Chad Hurley şi Jawed Karim), iar brandul YouTube a fost înregistrat pe data de 14 februarie 2005. În prezent, peste 70% dintre utilizatorii actuali ai programului sunt înregistraţi în SUA. Până la ora actuală, YouTube era prezent în 53 de ţări şi în 61 de limbi.

Potrivit studiilor, YouTube a devenit o sursă majoră de informaţii în ceea ce priveşte actualitatea în lume. Centrul de cercetare Pew menţionează că înregistrările cu subiecte din actualitate au fost cele mai căutate pe YouTube cinci luni din 15, între anii 2011-2012.

Google a achiziţionat YouTube în 2006, pentru 1,65 de miliarde de dolari. Grupul nu a anunţat, până în acest moment, profiturile provenite de la acest site, în pofida popularităţii sale imense. În fiecare lună, YouTube este accesat de peste un miliard de utilizatori unici, iar în fiecare minut sunt încărcate pe site 72 de ore de conţinut video.

Volumul actual al traficului video de pe YouTube este echivalent cu tot traficul de pe toate canalele Internet folosite în anul 2000, iar pentru a realiza atâtea videoclipuri câte au fost descărcate pe acest site, companiile NBC, ABC şi CBS ar fi trebuit să lucreze începând din 1948 şi până în prezent, relevă statisticile realizate de-a lungul timpului.

Tot ca o curiozitate, toate videoclipurile postate pe YouTube pot fi vizionate în mai bine de 1.700 de ani.

Google este un lider global in tehnologie, care are ca obiectiv îmbunătăţirea modului în care oamenii accesează şi utilizează informaţia. Inovaţiile aduse în căutarea online şi publicitate au făcut din Google un domeniu de referinţă pe Internet şi una dintre cele mai cunoscute mărci din lume.AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.