Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Washington, 18 nov /Agerpres/ - Reţeaua socială americană Facebook şi-a activat pentru prima dată funcţia Safety Check în Nigeria în urma unui atentat cu bombă, după ce a fost criticată pentru utilizarea selectivă a acestui instrument ce permite utilizatorilor să semnaleze că sunt în siguranţă.

"Am activat din nou Safety Check după atentatul din Nigeria" de marţi seara, a spus fondatorul Facebook, Marck Zuckerberg pe site-ul său, conform AFP.

Cel puţin 32 de persoane au fost ucise marţi într-un atentat cu bombă într-o parcare pentru camioane la Yola, în nord-estul Nigeriei, care din 2009 este teatrul unei insurecţii a grupării islamiste Boko Haram, soldate până acum cu 17.000 morţi.

Facebook a fost criticată săptămâna trecută pentru că a activat Safety Check după atacurile din Paris, dar nu şi cu o zi înainte în Liban, unde un atentat cu maşină-capcană a făcut 44 de morţi.

"Mulţi oameni au întrebat pe bună dreptate de ce am activat Safety Check pentru Paris, dar nu şi la Beirut sau în alte locuri", a recunoscut Zuckerberg într-un mesaj publicat la sfârşitul săptămânii trecute pe pagina sa de Facebook, promiţând că funcţia va fi activată în cazul mai multor situaţii catastrofale cu victime în viitor.

Mai mult de cinci milioane de persoane care se aflau în Paris sau în regiunea pariziană şi-au informat rudele şi prietenii că sunt bine, făcând clic pe acest buton de urgenţă pe care reţeaua socială nu-l activase anterior decât pentru dezastre naturale.

Instrumentul îi detectează pe utilizatorii Facebook susceptibili a se afla într-o zonă afectată şi le oferă opţiunea de a face clic pe un buton pentru a semnala că sunt "în siguranţă". O notificare este apoi trimisă tuturor contactelor sale din reţea. AGERPRES/(AS - autor: Mariana Ionescu, editor: Gabriela Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.