COD PORTOCALIU: 09-08-2020 ora 17 Intre 17:45 si 18:30 se va semnala vijelie puternică, grindină de dimensiuni mici și medii, averse torențiale ce vor cumula 35-40 l/mp, frecvente descărcări electrice in Județul Timiş; COD GALBEN: 09-08-2020 ora 17 Intre 17:30 si 18:30 se va semnala averse ce vor cumula 25...30 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului, grindină de mici dimensiuni in Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 09-08-2020 ora 17 Intre 17:00 si 18:00 se va semnala vijelie, averse ce vor cumula 25-30 l/mp, grindină de dimensiuni mici, frecvente descărcări electrice in Județul Caraş-Severin, Județul Arad, Județul Timiş, Județul Timiş, Județul Hunedoara;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate anunţă că, începând de marţi, Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) a fost repusă în funcţiune, astfel că, potrivit reglementărilor legale, furnizorii de servicii medicale vor raporta online, în termen de trei zile lucrătoare, prestarea serviciului.

"Serviciile medicale vor fi semnate cu cardul, renunţându-se astfel la dispoziţiile speciale utilizate pe perioada în care PIAS a fost indisponibilă online. În data de 1 august 2019, mare parte a problemelor PIAS a fost remediată de echipa mixtă formată din specialişti IT din sistemul de sănătate şi din partea partenerilor care au contribuit la punerea în funcţiune a sistemului informatic. Ulterior, echipa tehnică a intervenit punctual acolo unde au fost depistate probleme care au cauzat imposibilitatea raportărilor zilnice sau lunare", se arată într-un comunicat al CNAS, transmis AGERPRES.

Potrivit sursei citate, până la finalizarea unor contracte care să asigure mentenanţa pentru toate componentele PIAS, echipa mixtă de specialişti va continua operaţiunile de monitorizare şi consolidare ale platformei.

CNAS menţionează că procedurile de achiziţie a serviciilor de mentenanţă au fost elaborate şi urmează să fie demarate în cel mai scurt timp.

"Mulţumesc echipei de specialişti care a lucrat, zi şi noapte, timp de aproape două săptămâni, pentru a depista şi remedia problemele sistemului informatic. Această situaţie nu trebuie să se mai repete, trebuie să existe servicii de mentenanţă care să asigure buna funcţionare a tuturor componentelor sistemului şi orice problemă identificată să fie rezolvată punctual, la timp, astfel încât să nu mai provoace blocaje. Îmi cer scuze pacienţilor şi furnizorilor pentru problemele cauzate de disfuncţionalităţile din sistem mai bine de o lună. Am demarat întâlniri cu reprezentanţi ai organizaţiilor profesionale din domeniul sănătăţii, pentru a identifica împreună soluţii care să ducă la debirocratizarea activităţii medicilor şi, implicit, la creşterea calităţii actului medical. Trebuie să facem în aşa fel încât, în timpul unei consultaţii, medicul să acorde mai mult timp pacientului şi mai puţin pentru treburile birocratice", spune Vasile Ciurchea, preşedintele CNAS, citat în comunicat. AGERPRES/(AS - autor: Livia Popescu, editor: Andreea Rotaru, editori online: Adrian Dădârlat, Alexandru Cojocaru)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.