COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala ceață ce determină scăderea vizibilității, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov; COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala îndeosebi în zona preorășenească va fi ceață cu vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Mun. Bucureşti; COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Harghita; COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 08:30 si 10:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj; COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 08:15 si 11:00 se va semnala Ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Suceava; COD GALBEN: 20-10-2019 Intre 08:00 si 12:00 se va semnala Ceață care va reduce vizibilitatea local sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Bacău, Județul Botoşani, Județul Galaţi, Județul Neamţ, Județul Vrancea, Județul Iaşi, Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Ucraina va lansa o linie de feribot de-a lungul graniţei cu România, în ideea de a consolida conectivitatea regională, a anunţat luni mass media din Ucraina, preluată de Xinhua.

Linia de feribot pe râul Dunărea va fi inaugurată în vara acestui an la noul punct de trecere a frontierei care face legătura între satul Orlovka din Ucraina şi oraşul Isaccea din România, a anunţat Autoritatea portuară din Ucraina.

Graţie lansării acestei linii de feribot, distanţa unei călătorii între Ucraina şi România va fi redusă cu 100 de kilometri şi astfel frontiera dintre cele două state va putea fi trecută fără a fi nevoie de tranzitul pe teritoriul Republicii Moldova.

De asemenea, Autoritatea portuară din Ucraina susţine că linia de feribot va avea o capacitate de transport de 1.000 de camioane şi 250 de autoturisme pentru pasageri pe zi, ceea ce va permite crearea unei noi legături de transport în Europa de Est, atragerea de noi investiţii şi crearea de noi locuri de muncă în regiune.

Realizarea trecerii Ro-Ro între Isaccea, România, si Orlovka, Ucraina, este unul din obiectivele anunţate de autorităţi încă din anul 1998, atunci când s-a înfiinţat Euroregiunea Dunărea de Jos, structura de cooperare transfrontalieră care cuprinde autorităţi din România (judeţele Galaţi, Brăila şi Tulcea), Ucraina (regiunea Odessa) şi Republica Moldova (raioanele Cahul şi Cantemir). Proiectul a fost întârziat în principal din cauza lipsei acordurilor dintre cele două state.

Amenajarea trecerii Ro-Ro este solicitată de comunităţile de pe ambele maluri ale fluviului care consideră că obiectivul ar încuraja turismul şi ar duce, implicit, la creşterea nivelului de trai a locuitorilor din aceste comunităţi. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)
 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.