COD GALBEN: 09-12-2019 ora 14 Intre 14:00 si 17:00 se va semnala local ceaţă care determină scăderea vizibilităţii sub 200 m in Județul Covasna, Județul Mureş;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Candidatul Alianţei 2020 USR PLUS, Dragoş Pîslaru, a declarat pentru AGERPRES, joi, la Suceava, în contextul unei întâlniri anunţate cu Asociaţia Transportatorilor de Mărfuri ''Bucovina'', că în viitorul mandat de eurodeputat va face demersuri pentru a veni în sprijinul acestora, pe pachetul de mobilitate.

''De când eram ministrul Muncii în 2016 am avut pe masă două reglementări europene care afectează munca românilor în străinătate şi activitatea transportatorilor. Una era legată de directiva de detaşare, şi asta şi-a urmat cursul separat, şi cealaltă era ceea ce se numeşte acuma pachetul de mobilitate, pentru care au protestat, şi care încearcă să creeze condiţiile cadru pentru tot transportul de mărfuri la nivel european'', a spus Pîslaru.

El a arătat că pachetul de mobilitate ''a plecat de la transportatorii occidentali'' care au invocat o concurenţă importantă în piaţă venită, în special, ''din zona ţărilor mai de periferie'', estice şi nordice, pe care ''o clamează ca fiind neloială'', practicând ''acel dumping social''.

Pîslaru a subliniat că, în mandatul său de ministru al Muncii din 2016, a atras atenţia asupra acestor probleme, iar când va ajunge în PE îşi va alege Comisia de muncă şi afaceri sociale, având astfel posibilitatea să sprijine transportatorii români de mărfuri în ceea ce înseamnă pachetul de mobilitate din directiva europeană.

''S-a votat într-o primă lectură în PE forma acestui pachet, dar urmează să revină în noul PE, deci voi avea în mod cert această reglementare pe masă (...) Ceea ce se întâmplă în acest moment este, oarecum, lovitură masivă pe care o suferă transportatorii din România (...Dacă s-ar aplica aceste reglementări, costurile transportului în Europa ar creşte şi ar afecta pe fiecare cetăţean (...) Nu se pune problema ca România să respingă o astfel de legislaţie, pentru că e o legislaţie importantă şi e bine să ai o reglementare unică asupra pieţei comune (...) Este foarte important să existe un studiu de impact, documentat (...) Este vital ca în această vară amendamentele pe care ei le consideră oportune şi reflectă interesele României în materie de transport de marfă să poată fi puse pe masă noilor europarlamentari români'', a spus Dragoş Pîslaru, el mai adăugând că le-a transmis transportatorilor că are toată deschiderea să discute cu ei amendamentele pe care le vor propune. AGERPRES / (A - autor: Silvia Marcu, editor: Marius Frăţilă, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.