COD GALBEN: 16-10-2019 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Buzău, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 16-10-2019 Intre 01:45 si 05:15 se va semnala local - ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Botoşani; COD GALBEN: 16-10-2019 Intre 00:00 si 06:00 se va semnala - ceaţă care determină vizibilitate scăzută, local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 15-10-2019 ora 23 Intre 23:45 si 05:15 se va semnala local - ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Galaţi, Județul Iaşi, Județul Vaslui; COD GALBEN: 15-10-2019 ora 23 Intre 23:15 si 05:15 se va semnala local - ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Bacău, Județul Suceava, Județul Neamţ, Județul Vrancea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Actuala guvernare PSD-ALDE nu a făcut şi nici nu va face nimic din Master Planul de Transport pentru perioada 2016-2020, privind porţiunea Ungheni - Târgu Neamţ din autostrada Iaşi - Târgu Mureş şi nici porţiunea Ploieşti - Buzău - Paşcani din drumul expres Bucureşti - Suceava - Siret, a declarat luni, într-o conferinţă de presă, vicepreşedintele Pro România, deputatul Ioan Cătălin Nelin Nechifor.

În opinia lui Nechifor, acest guvern ar trebui înlocuit, prin moţiune de cenzură sau alegeri, pentru că nu va face nicio autostradă.

"Dacă avem lege, nu-i tocmeală. Dublat ca realizare, la nivelul Comisiei Europene, prin vocea comisarului european Corina Creţu, această autostradă are şi finanţare europeană. Nu văd care e problema (...) Suntem în 2019, dar nu s-a început încă nimic din perspectiva proiectelor tehnice, nu avem nicio rută, niciun traseu, nicio expropriere sau nici măcar o cumpărare de teren de către cei iniţiaţi. Iată că această hartă pe care Guvernul României este obligat să o ducă la îndeplinire există doar în carioci, doar în virtual", a spus Nechifor.

Referindu-se la recenta propunere a liderului judeţean al PNL Suceava, Gheorghe Flutur, privind strângerea de semnături pentru autostrada A8, Nechifor a spus că îi cere acestuia să se alăture celor 65 de parlamentari care au semnat proiectul legii Autostrăzii Nordului, ce porneşte din Suceava şi trece prin Gura Humorului, Cîmpulung Moldovenesc, Vatra Dornei, prin apropierea municipiului Bistriţa şi de acolo spre Baia Mare, Satu Mare şi Petea.

"Considerăm că este o propunere viabilă. Este mai scurt acest traseu din Suceava către frontiera de vest cu circa 140 de kilometri. Ca să ajungi pe autostradă nu mai faci nimic: urci pur şi simplu pe autostradă, nu ca în varianta autostrăzii de sud, pentru că trece prin Suceava, Bălăceana, Ciprian Porumbescu, prin Frasin, prin Vama, prin Iacobeni, zona Coşna şi mai departe spre Ilve", a spus Nechifor, subliniind că acest traseu este chiar prin judeţul Suceava şi ar însemna o dezvoltare mai importantă.

Totodată, el a propus ca, în condiţiile în care nu s-a făcut nimic în ultimii trei ani în domeniul infrastructurii rutiere, "să fie capacitaţi şi cei din Botoşani", care s-ar putea racorda foarte uşor la Autostrada Nordului, la fel şi cei din Iaşi, pentru care această rută este mai scurtă decât prin Ditrău - Târgu Mureş.

"S-a spus foarte clar că varianta propusă iniţial, Iaşi - Târgu Mureş, costă şi foarte mult. E vorba de foarte multe zone montane de altitudine, care sunt greu de traversat spre comparaţie cu ceea ce am propus noi, iar din studiile existente reiese o valoare semnificativ mai mică decât Iaşi - Târgu Mureş", a spus Nechifor, adăugând că Autostrada Nordului ar avea şi corespondent în Ungaria, unde autostrada M3 este foarte aproape de Petea, de Satu Mare, în timp ce varianta cealaltă de autostradă este mai lungă şi are şi un traseu sinuos. AGERPRES/(AS - autor: Silvia Marcu, editor: Oana Popescu, editor online: Irina Giurgiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.