COD GALBEN: 12-11-2019 ora 11 Intre ploi în general moderate cantitativ în sud-vestul țăriiInterval de valabilitate se va semnala intensificări ale vântuluiInterval de valabilitate COD GALBEN: 13-11-2019 Intre 03:30 si 07:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...60 km/h in Județul Olt, Județul Dolj; COD GALBEN: 13-11-2019 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Harghita; COD PORTOCALIU: 13-11-2019 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala îndeosebi la peste 2000 m, vânt puternic cu viteze ce vor atinge la rafală 120...140 km/h in Județul Caraş-Severin, Județul Hunedoara;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Preşedintele fondator al Mişcării România Împreună, Dacian Cioloş, a declarat marţi seara că Moldova are nevoie de infrastructură pentru dezvoltarea sa socială şi economică, una dintre soluţii fiind implicarea autorităţilor locale.

Aflat la Iaşi pentru a lua parte la dezbaterea iniţiată de Platforma România100 ce a vizat "Relansarea economică şi soluţii pentru dezvoltarea Moldovei", fostul premier Dacian Cioloş a îndemnat autorităţile locale să se mobilizeze şi să depună proiecte cu finanţare europeană.

"Eu cred că Moldova, şi partea aceasta de Moldovă, are nevoie vitală de infrastructură, pentru ca mai apoi să poată veni investiţii, şi pentru ca în urma investiţiilor să se creeze noi locuri de muncă", a declarat Cioloş.

El a reamintit că pe vremea când era premier, în 2016, a adoptat în guvern Master Planul pentru Transport care includea şi Autostrada A8 Ungheni - Iaşi - Târgu Mureş.

"Dincolo de modul în care ea fusese prioritizată în Master Planul pe Transport de majoritatea politică precedentă, noi am pregătit refacerea planurilor de fezabilitate pentru ca proiectul să poate să continue şi îl bugetasem pentru anul 2017", a spus Dacian Cioloş.

El a criticat faptul că "lucrurile sunt în aceeaşi situaţie" şi după mai bine de un an şi jumătate. În opinia sa, construirea autostrăzii A8 pe tronsonul Iaşi - Târgu Neamţ cu ajutorul parteneriatului public - privat poate reprezenta "lipsă de viziune" sau "rea-credinţă" din partea actualei guvernări.

"Licitaţia pentru studiul de fezabilitate nu a fost lansată şi în timp ce pierdem fonduri europene datorită lipsei de capacitate de absorbţie vorbim de parteneriat public - privat pentru această autostradă. Ce înseamnă acest parteneriat public - privat? Înseamnă în primul rând faptul că o companie privată va investi în această autostradă şi îşi va recupera banii ulterior, îşi va recupera banii foarte probabil din taxe. Asta înseamnă că zona săracă a României nu doar că are infrastructură cu întârziere iar dacă va avea, oamenii vor trebui să scoată bani din buzunar. Mi se pare complet injust. Asta e dovadă de lipsă de viziune, dacă nu ar fi rea-credinţă", a spus Dacian Cioloş. AGERPRES/(A, autor: Daniela Malache, editor: Antonia Niţă, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.