Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 9 nov /Agerpres/ - Ioan Nicolae Dobrinescu, elev al Colegiului Naţional "I.L Caragiale" din Capitală, a câştigat concursul privind desemnarea logo-ului preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene din 2019 cu un desen care reprezintă un lup stilizat.

La ceremonia de desemnare a câştigătorului, care a avut loc joi, la Colegiul "I.L Caragiale", au fost prezenţi ministrul Educaţiei, Liviu Pop, şi ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu.

"Nu ştiu dacă alte ţări au recurs la un asemenea demers pentru desemnarea unui logo. Chiar dacă un politician am înţeles că se agaţă politic de acest logo îmi cer eu scuze faţă de elevi, faţă de câştigător, în numele lui, chiar dacă este politician de Opoziţie. Este meritul vostru şi clasa politică nu are ce să caute în şcoală", a spus Liviu Pop.

În opinia sa, desemnarea acestui logo reprezintă un semnal puternic pentru şcoala românească. "România este câştigătoare în urma acestui demers", a afirmat ministrul Educaţiei.

Ministrul delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, a precizat că acest demers de desemnare a unui logo are scopul de popularizare a preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene.

El a subliniat că procesul de desemnare a logo-ului a fost unul transparent şi a implicat oameni remarcabili şi cetăţeni. Ministrul a arătat că 10.000 de oameni au votat pentru logo-ul preferat.

"Ministrul Educaţiei şi Ministerul Afacerilor Externe nu au fost parte niciunde, noi nu am votat. Am avut experţi din media, experţi în afaceri europene, experţi în ce înseamnă publicitate, tocmai pentru că nu am vrut să viciem acest proces, să-l influenţăm cu punctele noastre de vedere. (...) Implicarea politică nu a existat, noi doar am organizat evenimentul şi eu cred că l-am organizat foarte transparent şi toată lumea a putut participa", a explicat Victor Negrescu.

La rândul său, Ioan Nicolae Dobrinescu, câştigătorul concursului, a arătat că logo-ul a fost făcut ''din tot sufletul''.

"Din păcate, am remarcat cu tristeţe cum oameni care nu mă cunosc au scris lucruri nepotrivite despre mine şi m-au denigrat pentru desen. Un logo făcut din tot sufletul. Pentru mine, Uniunea Europeană trebuie să fie sigură pe sine, puternică. Da, ca un lup. Un lup care, din ce am învăţat la Istorie, este prezent în toate culturile europene. Tot la şcoală am învăţat că România are cea mai mare populaţie de lupi din Europa. Eu sunt bucuros că protejăm natura. Şi cred că trebuie spus Europei acest lucru", a menţionat el.

La concurs s-au înscris peste 200 de participanţi, în finală au rămas 19, din care cinci au fost desemnaţi câştigători ai două premii speciale şi ai locurilor I, II şi III. Desemnarea câştigătorilor s-a făcut prin decizia juriului în procent de 50% şi a voturilor de pe reţelele de socializare - 50%.

Juriul a fost format din Alina Bârgăoanu, decan al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA din Bucureşti, jurnaliştii Rareş Bogdan, Dan Cărbunaru, Sabina Iosub, Dana Grecu, Andrei Borţun, preşedinte 'The Institute', Bogdan Chirieac, analist politic, Oana Cociaşu, preşedinte Consiliul Român pentru Publicitate, Mihai Coman, decan al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării - Universitatea din Bucureşti, Bogdan Deleanu, membru fondator 'Europuls', Victor Dobre, director executiv International Advertising Association, artistul Mircia Dumitrescu, Bogdan Enoiu, manager general McCann Erickson Bucureşti, Laura Frunzeti, director executiv Consiliul Român pentru Publicitate, Bogdan Naumovici, managing partner '23 Communication Ideas', Anne Marie Obretin, director executiv Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România, Gabriel Pătru, preşedinte Asociaţia Industriei de Marketing şi Publicitate Online din România, Maria Predoiu, preşedinte International Advertising Association România, şi Iuliana Rada, director de program, Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, Platforma RO 2019.

Câştigătorul a fost premiat cu 3.000 de euro şi o vizită la Bruxelles. AGERPRES/(A - autor: Florentina Peia, editor: Georgiana Tănăsescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.