COD GALBEN: 03-06-2025 ora 10 Intre 4 iunieFenomene vizate se va semnala 4 iunieFenomene vizate COD GALBEN: 04-06-2025 Intre 07:05 si 09:00 se va semnala Ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m. in Zona depresionară a județului Harghita , respectiv zona localităților;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 30 mai /Agerpres/ - Ministrul Turismului, Mircea-Titus Dobre, a declarat, marţi, că nu intenţionează schimbarea brandului de ţară, menţionând că a propus folosirea unor simboluri naţionale, precum Mioriţa, în materiale de promovare turistică.

"Am venit cu o idee, să ne folosim de simboluri naţionale cum este Mioriţa, să ne folosim de legendele României pe care le avem din trecut, în aşa fel încât să facem o altfel de promovare faţă de modul în care s-a făcut în ultimii 27 de ani sau poate că nu s-a făcut în ultimii 27 de ani. Să schimbăm puţin strategia şi eu am lansat o idee principială, că de aceea este comitet consultativ în Turism, să ne consultăm. Bineînţeles că cineva de acolo a luat în băşcălie şi a trebuit să înceapă să fie de rea-credinţă şi să analizeze altfel această discuţie", a explicat Dobre, la Palatul Parlamentului, întrebat dacă intenţionează să schimbe brandul de ţară.

El a precizat că brandul de ţară nu se poate schimba până în 2020, deoarece ar însemna să se înapoieze Comisiei Europene suma de 850.000 euro.

"Este vreo ruşine că discutăm despre simbolurile României, despre Mioriţa? Este vreo ruşine că ne folosim de legendele României? În primul rând, trebuie să ne gândim că trebuie să promovăm România în interiorul ei, pentru că cei mai mulţi turişti sunt în interiorul României, apoi trebuie să ne gândim la cei trei milioane de români, de cetăţeni români, care vin de două ori pe an şi cheltuiesc bani în activitatea aceasta turistică din România. Mulţi dintre ei şi-au şi dezvoltat afaceri în turismul din România. Este vreo ruşine că le reamintim românilor de legende şi de simbolurile naţionale? Nu este vorba de schimbarea brandului de ţară, nu se poate schimba brandul de ţară că asta ar însemna să dăm înapoi Comisiei Europene 850.000 euro, ceea ce nu se poate şi nu cred că vreun conducător al unei instituţii publice îşi asumă aşa ceva", a spus Dobre.

Ministrul Turismului a precizat că discuţia referitoare la Mioriţa a avut loc în contextul în care trebuie realizate şase broşuri pentru promovarea turistică a României.

"Este vorba de o discuţie principială pentru că noi, în momentul de faţă, avem de realizat nişte broşuri, şase la număr, o să înceapă o achiziţie publică la Ministerul Turismului. Pe lângă asta, mai este promovarea pe partea de media online", a menţionat Dobre. AGERPRES/(A - autor: Alina Novăceanu, editor: Claudia Stănescu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.