Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

O instanţă din Moscova a amendat postul Radio Liberty/Radio Free Europe cu 10 milioane de ruble (153.459 de dolari) pentru că nu a şters "conţinut interzis" de pe site-urile de internet, informează marţi agenţia de presă RIA, preluată de Reuters.

Organismul de supraveghere a comunicaţiilor din Rusia a blocat în martie site-urile Radio Liberty/Radio Free Europe şi a altor organizaţii de presă străine.

Totalul amenzilor aplicate postului de radio respectiv a ajuns astfel, potrivit instanţei, la 55,8 milioane de ruble.

"Conţinutul interzis" se referea la războiul declanşat prin invazia rusă în Ucraina, denumit oficial la Moscova "operaţiune militară specială". AGERPRES/(AS - autor: Marius Hosu, editor: Sorin Popescu, editor online: Gabriela Badea) 

 

* Sursa foto: www.rferl.org 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.