COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 09:10 si 11:00 se va semnala local - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Botoşani, Județul Neamţ; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 09:00 si 11:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Buzău; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 09:00 si 10:30 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj, Județul Sălaj; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:15 si 11:00 se va semnala ceaţă care determină scădere vizibilităţii local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Dolj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 in Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Teleorman; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:30 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Sibiu; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:20 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200m, izolat sub 50m in Județul Caraş-Severin; COD GALBEN: 19-11-2019 Intre 07:15 si 10:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Alba;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Peste 95.000 de plângeri au fost depuse în statele Uniunii Europene de la intrarea în vigoare, în mai 2018, a noilor reglementări în materie de protecţie a datelor personale, a anunţat vineri Comisia Europeană, transmite AFP.

Aceste plângeri au condus la impunerea a trei sancţiuni financiare, printre care amenda record de 50 milioane de euro aplicată luni în Franţa gigantului american Google, pentru neinformarea suficientă a utilizatorilor cu privire la exploatarea datelor lor.

Acestea sunt primele efecte concrete ale intrării în vigoare, la 25 mai, a 'Regulamentului General privind Protecţia Datelor' (RGPD), în contextul unui scandal la scară planetară provocat de neglijenţele reţelei sociale Facebook a lui Mark Zuckerberg.

'Suntem mândri că am instituit regulile de protecţie a datelor cele mai stricte şi mai moderne din lume, care sunt pe cale să devină o normă universală', au declarat vineri patru comisari europeni, Frans Timmermans, Andrus Ansip, Vera Jourova şi Mariya Gabriel.

'În joc nu este doar protecţia vieţii noastre private, ci şi protecţia democraţiilor noastre şi durabilitatea economiilor noastre fondate pe date', subliniază comisarii, într-un comunicat comun emis înaintea 'Zilei europene a protecţiei datelor', marcată la 28 ianuarie.

'Aşteptăm de la cele cinci state membre care nu au făcut încă acest lucru să-şi adapteze cadrul juridic la noile reguli stabilite la nivelul UE, în cel mai scurt termen', se spune în comunicat, care nu precizează despre ce ţări este vorba.

Potrivit unei surse europene citate de AFP, cele cinci state în cauză sunt Bulgaria, Cehia, Grecia, Portugalia şi Slovenia, unde, cu toate acestea, prevederile RGPD se aplică.

RGPD impune oricărei firme comerciale, pe internet sau nu, să solicite un 'consimţământ explicit şi pozitiv' pentru a utiliza date personale colectate sau procesate în UE.

De asemenea, regulamentul le dă cetăţenilor 'dreptul de a şti' când datele lor sunt piratate, aşa cum s-a întâmplat în cazul scurgerii masive de date de la societatea Uber în 2016.

Conform cifrelor Comisiei, aproximativ 41.000 de cazuri de 'scurgeri de date' au fost semnalate din mai 2018 de firme autorităţilor competente.

În caz de nerespectare a regulilor, companiile se expun sancţiunilor de până la 4% din cifra lor de afaceri globală anuală.AGERPRES/(AS - autor: Irina Cristea, editor: Ionuţ Mareş, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.