COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj; COD GALBEN: 07-12-2019 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m, asociată și cu depuneri de chiciură in Județul Alba, Județul Alba, Județul Covasna, Județul Braşov, Județul Mureş, Județul Harghita, Județul Sibiu; COD GALBEN: 06-12-2019 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala ceată ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj; COD GALBEN: 06-12-2019 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala ceață care reduce vizibilitatea local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Ialomiţa, Județul Prahova, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Teleorman;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Oraşele germane, care trebuie să testeze o serie de măsuri pentru a reduce poluarea, nu doresc să introducă transportul gratuit în comun, aşa cum a propus recent guvernul federal, a anunţat luni primarul Berlinului, scrie AFP.

"Niciun oraş nu a propus transportul în comun complet gratuit", a declarat Ashok Sridharan la finalul unei reuniuni de concertare a poziţiilor a cinci oraşe-pilot şi Ministerului Mediului, potrivit agenţiei germane dpa.

Întrebat dacă vreunul dintre cele cinci oraşe ar putea în cele din urmă să lanseze un astfel de test, edilul a răspuns: "Cred că mai degrabă este nerealist".

Un alt responsabil municipal, Christian Specht, din oraşul Mannheim, a calificat drept o "iluzie" acest proiect de gratuitate totală a transportului cu autobuzul, tramvaiul şi metroul.

Cele cinci oraşe trebuie să prezinte propuneri concrete Ministerului federal al Mediului până la jumătatea lunii martie.

Presat de Bruxelles să adopte măsuri drastice pentru a reduce poluarea în oraşe, Berlinul a lăsat recent să se înţeleagă, într-un e-mail, că ar putea introduce gratuitatea transportului în comun utilizat zilnic de milioane de persoane în Germania.

Această măsură ar urma să fie testată în cinci oraşe din ţară, printre care fosta capitală Bonn (300.000 de locuitori) şi Essen, oraş industrial din Bazinul Ruhr cu aproape 600.000 de locuitori.

Guvernul a minimizat însă imediat dimensiunea propunerii sale care ar avea consecinţe multiple, mai ales financiare şi logistice, pentru oraşele obligate astfel să gestioneze o creştere semnificativă a numărului de călători.

Marţi, justiţia germană ar putea deschide calea pentru interzicerea maşinilor vechi cu motoare diesel în centrele celor mai poluate oraşe.

Decizia aşteptată a Curţii Administrative federale va avea un ecou naţional şi ar urma să mărească presiunea atât asupra Berlinului, cât şi asupra industriei auto, ostilă acestor măsuri. AGERPRES/(AS - editor: Alic Mîrza, editor online: Gabriela Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.