COD GALBEN: 05-06-2020 Intre 09:10 si 15:00 se va semnala intensificări ale vântului cu viteze de 90...100 km/h in Județul Neamţ;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Organizaţia caritabilă australiană Lifeline a lansat o linie telefonică care oferă asistenţă în domeniul sănătăţii mintale victimelor şi supravieţuitorilor incendiilor devastatoare de vegetaţie care au distrus porţiuni însemnate de teren de pe teritoriul ţării, informează DPA.

Linia telefonică specială Bushfire Recovery Crisis Support a fost inaugurată cu prilejul unui eveniment desfăşurat luni în Sydney. Va fi funcţională pe tot teritoriul Australiei 24 de ore din 24.

Persoanele care vor apela această linie telefonică vor primi acces imediat la asistenţă în domeniul sănătăţii mintale, sprijin şi informaţii despre alte servicii, potrivit Lifeline, care a mobilizat totodată echipe de sprijin la faţa locului în comunităţile afectate de incendiile de vegetaţie.

Incendiile de vegetaţie din Australia au pârjolit peste 12 milioane de hectare de teren din septembrie. Cel puţin 33 de persoane şi-au pierdut viaţa şi peste 3.000 de locuinţe au fost distruse.

Andrew Constance, ministrul Transporturilor din New South Wales, care a luptat săptămâni întregi pentru a-şi apăra locuinţa şi comunitatea din Bega Valley, a spus că incendiile de vegetaţie şi-au pus profund amprenta asupra existenţei sale.

"Au avut un impact major asupra tuturor... Stau în faţa dumneavoastră ca o persoană traumatizată. Oamenii trebuie să afle. Este în regulă să ceri sprijin, este în regulă să primeşti consiliere", a menţionat acesta cu ocazia inaugurării serviciului.

Potrivit Lifeline, numărul persoanelor care au apelat această linie telefonică a crescut cu 10% de la exacerbarea crizei, în decembrie, până la 14% în zilele de vârf.

Preşedintele Lifeline, John Brogden, a spus că ''această creştere fără precedent a necesitat un răspuns pe măsură'' întrucât ''din punctul nostru de vedere, este foarte clar că oamenii au nevoie să vorbească despre experienţele prin care au trecut''.

Acesta a mai menţionat că serviciul de asistenţă telefonică ''va funcţiona atâta timp cât oamenii vor avea nevoie de noi''.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Dana Purgaru, editor online: Ada Vîlceanu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.